Plan by DOZ, Baton owocowo-owsiany, jabłko banan, 40 g

baton, deser, jabłkowy, bananowy, przekąska

3,99 zł
Odkryj zestawy tego produktu
Zestaw 4x Plan by DOZ, Baton owocowo-owsiany, jabłko banan, 40 g
13,96 zł

Formy dostawy dla tego produktu

Opcja niedostępna? Sprawdź dlaczego

O produkcie

Pokaż wszystkie produkty PLAN BY DOZ

Producent

DOZ S.A.
Al. Jerozolimskie 134
Warszawa

Opis

Plan by DOZ, Baton owocowo-owsiany, jabłko banan, 40 g

  • środek spożywczy
  • dobra przekąska

Skład

zagęszczony sok jabłkowy, zagęszczony przecier jabłkowy, jabłko suszone 23%, płatki owsiane 11%, przecier bananowy suszony 3%, maltodekstryna, olej rzepakowy, len mielony odtłuszczony 1%.

Wartość odżywcza w 40 g (1 baton) w 100 g
Wartość energetyczna 5780kJ/ 137 kcal 1451 kJ/ 343 kcal
Tłuszcz, w tym: 1,7 g 4,3 g
kwasy tłuszczowe nasycone 0,2 g 0,5 g
Węglowodany, w tym: 28 g 71 g
cukry 22 g 56 g
Błonnik 2,2 g 5,6 g
Białko 1,1 g 2,8 g
Sól 0,02 g 0,04 g

Produkt może zawierać orzeszki arachidowe, orzechy, soję i nasiona sezamu.

Zawiera naturalnie występujące cukry.

Masa netto

40 g

Właściwości

Plan by DOZ, Baton owocowo-owsiany, jabłko banan, 40 g

  • idealne źródło błonnika
  • bez dodatku cukrów
  • nie zawiera aromatów
  • odpowiedni dla Wegan

Przeciwwskazania i środki ostrożności

  • Przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze 8-25oC.
  • Chronić przed źródłami ciepła.

Cechy produktu

Polecane artykuły
  • Bieganie wyszczupla sylwetkę, wzmacnia mięśnie, pozwala na trening w zasadzie w każdych warunkach i okolicznościach. Można biegać zarówno na siłowni (na bieżni), jak i pod gołym niebem. Na początku bieganie wymaga chwili przygotowania i dostosowania swojego organizmu do nowych warunków, jednak w miarę zdobywania doświadczenia i wiedzy staje się codziennym nawykiem. Jak zacząć biegać? O czym pamiętać i na co zwrócić uwagę, aby nie zrobić sobie krzywdy? Zobacz nasz poradnik ABC biegania dla początkujących. 

  • Zdrowa i zbilansowana dieta, dostarczająca wszystkich niezbędnych składników odżywczych, podczas ciąży nabiera szczególnego znaczenia. Wpływa na zdrowie nie tylko matki, ale również rozwijającego się dziecka. Co jeść i przede wszystkim – czego unikać? Z pewnością wysoko przetworzonej żywności, będącej źródłem ftalanów – dowiadujemy się z artykułu opublikowanego na łamach „Environmental International”.

  • Naukowcy od dawna badają związki między dietą a różnymi chorobami zakaźnymi, nie dziwi więc fakt, że zainteresowali się wpływem sposobu odżywiania na ryzyko zachorowania na COVID-19. Wcześniejsze badania potwierdziły na przykład hipotezę, że czynniki żywieniowe mogą wpływać na różne aspekty układu odpornościowego, a tym samym na podatność na infekcje. Teraz badacze z Brazylii zbadali, czy dieta roślinna może obniżać ryzyko zakażenia koronawirusem. Do jakich wniosków doszli?

Twoje sugestie

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Jeśli widzisz błąd, poinformuj nas o tym.

Zgłoś uwagi
Porozmawiaj z farmaceutą
Infolinia: 800 110 110

Zadzwoń do nas jeśli potrzebujesz porady farmaceuty.
Jesteśmy dla Ciebie czynni całą dobę, 7 dni w tygodniu, bezpłatnie.

Umów E-Wizytę
Przeziębienie?
Umów e-wizytę!
Umów e-wizytę
Dlaczego DOZ.pl
Niższe koszta leczenia

Darmowa dostawa do Apteki
Bezpłatna Infolinia dla Pacjentów.

ikona niższe koszty leczenia
Bezpieczeństwo

Weryfikacja interakcji leków.
Encyklopedia leków i ziół

Ikona encklopedia leków i ziół
Wsparcie w leczeniu

Porady na czacie z Farmaceutą.
E-wizyta z lekarzem specjalistą.

Ikona porady na czacie z farmaceutą
Newsletter

Bądź na bieżąco z DOZ.pl

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie.

Zamnij