FAQ
Oferta i ceny
DOZ.PL to kompleksowy portal zdrowotny, który pomaga zadbać o Twoje samopoczucie. Na stronie znajdziesz przydatne porady zdrowotne, aktualne informacje o profilaktyce, a także wiarygodne wskazówki dotyczące opieki medycznej i farmaceutycznej Posiadamy bardzo szeroki wybór ponad 30 000 produktów, a zamówienie możesz zrobić w dogodny dla siebie sposób i odebrać w punkcie odbioru lub ulubionej DOZ Aptece.
Ceny w DOZ Aptekach stacjonarnych mogą się różnić od cen z portalu DOZ.pl, Jeśli chcesz skorzystać z cen prezentowanych na portalu DOZ.pl, zamów bądź zarezerwuj przez naszą stronę internetową lub aplikację mobilną. W ten sposób zagwarantujesz sobie szybki odbiór produktów w cenach podanych na portalu DOZ.pl.
Na portalu DOZ.pl prezentowane ceny dotyczą produktów oferowanych za pośrednictwem naszego portalu. Zarezerwuj online z dostawą do domu lub odbierz w Aptece.
Na karcie produktu, w sekcji "SZYBKI ODBIÓR W APTECE” znajdziesz listę DOZ Aptek, w których dostępny. Zarezerwuj online i odbierz w wybranej DOZ Aptece. Dostępność preparatów możesz również sprawdzić przez wirtualnego asystenta. Naszego chatbota znajdziesz w prawym dolnym rogu strony doz.pl.
Wszystkie produkty na portalu DOZ.pl są pełnowartościowe, z długim terminem ważności. Nie ma możliwości sprawdzenia lub wybrania terminu ważności przed jego zakupieniem. Wyjątkiem jest zakładka Krótkie Daty, gdzie prezentowane są produkty pełnowartościowe, ale z krótszym terminem przydatności i podaną datą ważności.
Nie, dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Produkt nadal jest dostępny dla wszystkich klientów. Aby mieć gwarancję dostępności – zamów i opłać za zamówienie z góry.
Oznacza to, że produkt jest tymczasowo niedostępny. Nie martw się, pracujemy nad tym, aby jak najszybciej uzupełnić zapasy. Jeśli chcesz być na bieżąco z dostępnością produktu, skorzystaj z opcji „Powiadom o dostępności” na podstronie produktu. Kiedy produkt ponownie się pojawi – powiadomimy Cię.
Konto DOZ.pl oraz wsparcie ogólne
Nie ma nic prostszego. Kliknij przycisk „Załóż konto” w prawym górnym rogu, z ikoną ludzika na portalu doz.pl. Wypełnij ważne informacje i ciesz się wygodą na doz.pl. Po założeniu konta będziesz mógł korzystać ze wszystkich zalet portalu DOZ.pl, jak szybsze składanie zamówień, śledzenie statusu zamówienia, zarządzanie danymi osobowymi i adresami dostawy. Jeśli korzystasz z telefonu – pobierz i zainstaluj aplikację DOZ.pl. Android iOS
Kliknij przycisk "NIE PAMIĘTASZ HASŁA?" i podaj adres e-mail, który jest powiązany z Twoim kontem. Na ten adres mailowy wyślemy Ci link do resetu hasła.
W pierwszej kolejności sprawdź folder „Spam” w swojej skrzynce pocztowej. Może tam się znalazł. Jeśli nie, wyślij ponownie link. Jeśli nadal nie przyszedł – napisz do na adres : pomoc@doz.pl. Jesteśmy po to, aby Cię wspierać.
Kliknij na ikonę „gwiazdki” lub “serduszka” jeśli korzystasz z aplikacji po prawej stronie od nazwy produktu. Dodane produkty znajdziesz później w zakładce "Ulubione produkty" w swoim koncie na portalu DOZ.pl lub w aplikacji.
Twoje zamówienia będą widoczne w historii zamówień na koncie tylko kiedy się zalogujesz. Jeśli korzystasz z telefonu – pobierz i zainstaluj aplikację DOZ.pl. Android iOS Jeśli nadal ich nie widzisz sprawdź datę realizacji – są widoczne przez 6 miesięcy.
Oczywiście, możesz zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi punktu odbioru lub adresu dostawy. Przejdź do zakładki "Konto" i wybierz odpowiednio "Adresy dostawy" lub "Punkty odbioru” – w tym miejscu możesz dokonać zmian.
Szanujemy Twoją prywatność, wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce "Zakupy" sekcja „Polityka Prywatności”
Informacje o godzinach pracy Aptek Dbam o Zdrowie dostępne są na naszej stronie pod tym adresem. Godziny pracy wybranej DOZ Apteki możesz również sprawdzić przez wirtualnego asystenta. Naszego chatbota znajdziesz w prawym dolnym rogu strony doz.pl.
Skontaktuj się z nami mailowo na adres pomoc@doz.pl.
A może warto być na bieżąco? Jeśli jednak chcesz zrezygnować z otrzymywania naszego Newslettera, zaloguj się na swoje konto i przejdziesz do sekcji "Mój profil". Tam znajdziesz opcję "Zgody". Odznacz zgodę marketingową na newsletter. Jeśli zmienisz zdanie, zawsze możesz ponownie się zapisać.
Zamówienia, dostawy i płatności
Dodaj produkty do koszyka. Odbierz w najbliższej DOZ Aptece lub zamów online a dostarczymy go pod wskazany adres. Możesz to zrobić poprzez aplikację, stronę internetową lub dzwoniąc do nas. Pobierz i zainstaluj aplikację DOZ.pl. Android iOS
Zamówienia można dokonać bez zakładania konta w naszym serwisie. Przy finalizacji zamówienia skorzystaj z opcji "Zakupy bez logowania" Zachęcamy Cię jednak do założenia konta. Uzyskasz wtedy pełny dostęp do historii Twoich zamówień, możliwość śledzenia statusu przesyłki i dodawania produktów do zakładki "Ulubione Produkty".
Zawsze chcemy dostarczyć Ci zamówione produkty jak najszybciej. Zamówienia z odbiorem w DOZ Aptece realizowane są w ciągu 1-2 dni roboczych. Czas oczekiwania na dostawę zamówienia wysyłkowego wynosi zazwyczaj 1 -2 dni robocze od momentu nadania zamówienia Możesz być na bieżąco – zaloguj się na doz.pl i śledź Swoje Zamówienia. Dostęp do danych zamówień dostępny jest również w aplikacji mobilnej. Pobierz i zainstaluj aplikację DOZ.pl. Android iOS . Status zamówienia możesz również sprawdzić przez wirtualnego asystenta. Naszego chatbota znajdziesz w prawym dolnym rogu strony doz.pl.
Gdy zamówienie zostało już złożone nie ma możliwości dokonywania zmian w jego zawartości Jeśli czegoś Ci zabrakło, po prostu złóż nowe zamówienie.
Oferujemy następujące formy dostawy: kurierem, do punktu odbioru oraz automatów paczkowych. Możesz również odebrać zamówienie w DOZ Aptece. Sprawdź szczegóły na naszej stronie: Koszty Dostawy
Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie lub w Aplikacji w zakładce ,,Twoje zamówienia”. Pobierz i zainstaluj aplikację DOZ.pl. Android iOS . Dodatkowo informujemy Cię mailowo o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia. Status zamówienia możesz również sprawdzić przez wirtualnego asystenta. Naszego chatbota znajdziesz w prawym dolnym rogu strony doz.pl.
Zamówienie możesz odebrać osobiście lub przez osobę, której udostępniłeś numer zamówienia. Jeśli zamówiłeś leki na receptę, musisz okazać ważną receptę przy odbiorze zamówienia.
Zamówienie jest gotowe do odbioru tyko w terminie wskazanym w wiadomości SMS lub e-mail. Nie martw się, zawsze masz kilka dni na odbiór.
Zamówienie do DOZ Apteki opłacisz przy odbiorze wybierając dogodną dla siebie formę płatności.
Po złożeniu zamówienia, nie mamy już możliwości modyfikacji metody dostawy.
Zamówienie wysyłkowe możesz opłacić w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Po upływie tego czasu zostanie ono anulowane. Pamiętaj, że dokonując płatności na czas, zapewnisz sobie szybką i sprawną dostawę.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana, skontaktuj się ze swoim bankiem, aby sprawdzić przyczynę problemu. Możesz też spróbować ponownie zapłacić za zamówienie lub wybrać inną metodę płatności. Nasi Konsultanci są również gotowi do udzielenia pomocy i wsparcia, jeśli zajdzie taka potrzeba.
W chwili obecnej nie oferujemy takiej formy płatności.
Dostarczamy zamówienia jedynie na terenie Polski. Nasza usługa dostaw nie obejmuje przesyłek zagranicznych.
Zamówienia zawierające leki na receptę można realizować tylko poprzez odbiór osobisty i zapłatę w DOZ Aptece. Aktualne przepisy prawa nie dopuszczają realizacji sprzedaży wysyłkowej leków na receptę.
Staramy się, żeby cały proces nie trwał dłużej niż 1-2 dni robocze. Maksymalny czas, w jakim może nastąpić zwrot środków to 14 dni.
Nie wystawiamy faktur proforma ani nie udzielamy odroczonego terminu płatności dla zamówień wysyłkowych. Zrealizujemy Twoje zamówienie po tym jak opłacisz je online.
Możesz otrzymać fakturę VAT do każdego zamówienia złożonego na DOZ.pl. Przy odbiorze zamówienia w DOZ Aptece, poinformuj o tym Farmaceutę przed zapłatą. Przy zamówieniu wysyłkowym zaznacz taką opcję podczas składania zamówienia.
Ze względu na ograniczoną dostępność niektórych produktów i aktualne przepisy wprowadziliśmy ograniczenia dotyczące maksymalnej ilości produktów możliwych do złożenia w jednym zamówieniu.
W trakcie kompletowania zamówienia na bieżąco weryfikujemy stany magazynowe. Może się zdarzyć, że któryś z produktu się w tym czasie wyprzeda. Powiadomimy Cię o takim przypadku i automatycznie zlecimy zwrot środków za brakujący produkt.
Adres dostawy możesz dowolnie edytować podczas składania zamówienia po dodaniu produktów do koszyka.
Szczegóły naliczania rabatu będą opisane w regulaminie promocji, z którego aktualnie chcesz skorzystać. Pamiętaj, że rabaty naliczają się tylko przy zamówieniach wysyłkowych i nie działają w zamówieniach z odbiorem w DOZ Aptece.
Kod rabatowy naliczy się przy realizacji zamówienia z wysyłką, w którym nie będzie produktów leczniczych. Pamiętaj, że rabaty naliczają się tylko przy zamówieniach wysyłkowych i nie działają w zamówieniach z odbiorem w DOZ Aptece.
Na DOZ.pl znajdziesz zarówno produkty apteczne, jak i artykuły uzupełniające, których nie znajdziesz w Aptece. Dbając o Twoją wygodę i bezpieczeństwo, dla każdego oferowanego produktu staramy się zapewnić Ci wszystkie możliwe formy dostawy, jednakże ze względu na przepisy Prawa Farmaceutycznego niektóre z nich mogą podlegać ograniczeniom. Możliwe dostawy danego produktu są opisane na karcie produktu w sekcji „FORMY DOSTAWY DLA TEGO PRODUKTU”
Na DOZ.pl znajdziesz zarówno produkty apteczne, jak i artykuły uzupełniające, których nie znajdziesz w Aptece. Dbając o Twoją wygodę i bezpieczeństwo, dla każdego oferowanego produktu staramy się zapewnić Ci wszystkie możliwe formy dostawy, jednakże ze względu na przepisy Prawa Farmaceutycznego niektóre z nich mogą podlegać ograniczeniom. Możliwe dostawy danego produktu są opisane na karcie produktu w sekcji „FORMY DOSTAWY DLA TEGO PRODUKTU”
Promocje naliczają się tylko przy zamówieniach wysyłkowych i nie działają w zamówieniach z odbiorem w DOZ Aptece.
Za zamówienie z odbiorem w DOZ Aptece płatność jest przyjmowana tylko w Aptece podczas odbioru zamówienia.
Twoje zamówienie zostało podzielone, ponieważ część stanowią produkty lecznicze,
które mogą być sprzedane tylko za pośrednictwem Apteki wysyłkowej.
Pozostałe produkty są realizowane przez Sklep wysyłkowy.
Reklamacje i zwroty
Reklamacje możesz złożyć w DOZ Aptece, w której odebrałeś swoje zamówienie Szczegóły znajdziesz w naszym Regulaminie w rozdziale 2, punkt IV. PROCEDURA REKLAMACJI I ZWROTU PRODUKTÓW
Zapoznaj się ze szczegółami zwrotów – znajdziesz je w naszym Regulaminie w rozdziale 2, punkt IV. PROCEDURA REKLAMACJI I ZWROTU PRODUKTÓW
Tak, masz możliwość złożenia reklamacji na zamówienia z dostawą kurierską. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Reklamacje / Zwroty
Staramy rozwiązywać reklamacje w możliwie najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od otrzymania Twojego zgłoszenia.
Zamówiony produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Sprawdź listę produktów podlegających zwrotowi. Ze względu na aktualne przepisy prawa niektórych produktów nie można zwrócić. Są to produkty lecznicze, wyroby medyczne, środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego, produkty dostarczone w zapieczętowywanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych oraz produkty z krótkim terminem do użycia. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Reklamacje / Zwroty
Ze względu na aktualne przepisy prawa niektórych produktów nie można zwrócić. Są to produkty lecznicze, wyroby medyczne, środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego, produkty dostarczone w zapieczętowywanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych oraz produkty z krótkim terminem do użycia. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Reklamacje / Zwroty
W przypadku decyzji o zwrocie pieniędzy z tytułu uznania reklamacji, jak i w przypadku odstąpienia od umowy, środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności za zamówienie. Zwrot środków otrzymasz nie później niż w terminie 14 dni. Staramy się jednak, żeby cały proces nie trwał dłużej niż 1-2 dni robocze.
Tak możesz to zrobić! Pamiętaj, że przy zamówieniu wysyłkowym możesz odstąpić od umowy na produkty, które podlegają zwrotowi. Szczegóły znajdziesz w zakładce Reklamacje / Zwroty
Staramy się, żeby nie dochodziło do pomyłek w zamówieniach. Jeśli zauważysz pomyłkę w Twoim zamówieniu skontaktuj się z nami mailowo - pomoc@doz.pl.