Infolinia 42 231 33 13

Realizuj zlecenie NFZ bez wychodzenia z domu.

Zlecenia realizuje Apteka Aptelia, ul. Maratońska 67C, 94-102 Łódź, Tel. 42 231 33 13, nr zezwolenia: 1019977

Administratorem danych osobowych jest Medeor. Zobacz wiecej
Klauzula informacyjna

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane: „ogólne rozporządzenie o ochronie danych” lub "RODO") informujemy, że Administratorem danych osobowych Klienta, zbieranych za pośrednictwem Strony, jest Medeor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi, ul. Maratońska 67C, 94-102 Łódź, dane kontaktowe: tel. 42 888 13 22, adres e-mail pytanie@dozapteka.pl.Pełen zakres informacji o przetwarzaniu danych osobowych zwiń

  1. Apteka w celu należytej ochrony danych osobowych powołała Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail iod@dozapteka.pl
  2. Apteka przetwarza dane osobowe Klientów w celu:
    1. realizacji Umowy Sprzedaży i Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, a więc art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu zawarcia i realizacji umowy, której Klient jest stroną. Dane niezbędne do zawarcia umowy wskazane są każdorazowo na Stronie,
    2. kontaktu w sprawie wykonania umowy, rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony praw w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Aptekę, a więc art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w postaci umożliwienia Aptece nawiązania i utrzymania kontaktów z Klientem oraz obrony i dochodzenia przysługujących jej roszczeń,
    3. prowadzenia ewidencji i dokumentacji księgowo-rachunkowej. Podstawą prawną jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Aptece jako przedsiębiorcy, a więc art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z brzmieniem przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
  3. Podanie danych osobowych w przypadku realizacji Umowy Sprzedaży i Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych jest wymogiem umownym. Odmowa podania danych osobowych w tym przypadku uniemożliwia zawarcie lub realizację umowy.
  4. Dane osobowe przechowywane będą przez:
    1. w przypadku realizacji Umowy Sprzedaży i Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych - przez okres trwania umowy,
    2. w przypadku kontaktu w sprawie wykonania umowy, rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony praw w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń - przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń,
    3. w przypadku prowadzenia ewidencji i dokumentacji księgowo-rachunkowej - przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa,
  5. Odbiorcami danych osobowych będą:
    1. Podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy informatyczne Apteki oraz podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Apteki - na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,
    2. podmioty świadczące usługę dostawy Produktów,
    3. podmiot uczestniczący w procesie płatności on-line.
  6. Dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeśli w ramach realizacji celów przetwarzania danych osobowych, zajdzie konieczność przekazania danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w tym przypadku Administrator danych zadba o wszelkie formalności związane z prawidłowym zabezpieczeniem danych osobowych, w tym m.in. zastosuje standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję (UE) oraz przekaże Pani/Panu stosowną informację.
  7. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  8. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora danych nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu w tym profilowaniu.
  9. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Administratora z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego, każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Jakie zlecenia realizujemy?

Inkontynencja

Pieluchomajtki, majtki chłonne, wkładki urologiczne, podkłady higieniczne.

Diabetologia

Zestawy infuzyjne, pojemniki na insulinę, sensory, transmitery

Najczęściej zadawane pytania

Tak, od 1. stycznia 2024 roku realizacja zlecenia może się odbywać u różnych świadczeniodawców. Możesz zrealizować zlecenie NFZ na doz.pl nawet jeśli wcześniejsze miesiące ze zlecenia realizowane były u innego świadczeniodawcy.
Lekarz może wystawić zlecenie na okres od 1 do 12 miesięcy. Po wprowadzeniu danych zlecenia na doz.pl otrzymasz informację na ile miesięcy wystawione jest zlecenie, na jakie produkty przysługuje zlecenie i do kiedy jest ważne.
Zlecenie można zrealizować jednorazowo na okres od 1 do 6 miesięcy. Realizacja musi obejmować pełne miesiące.
Zlecenie można realizować częściowo na okresy nie krótsze niż jeden miesiąc. Jeśli zlecenie wystawione jest na 90 sztuk miesięcznie a zamawiamy 50 sztuk na dany miesiąc, to realizacja na pozostałe 40 sztuk nie będzie już możliwa.
Nie można zrealizować zlecenia za miesiące, które już upłynęły.
Przykład 1: Jest sierpień, zlecenie ważne jest od sierpnia do grudnia = > można złożyć zamówienie na 5 miesięcy od sierpnia do grudnia, realizacja zlecenia nastąpi w sierpniu.
Przykład 2: Jest sierpień, zlecenie ważne jest od września do grudnia => można złożyć zamówienie na 4 miesiące od września do grudnia. Realizacja zamówienia nastąpi w pierwszych dniach września.
Przykład 3: Jest sierpień, zlecenie ważne jest od lipca do grudnia, lipiec, sierpień i wrzesień został już zrealizowany = > można złożyć zamówienie na 3 miesiące od października do grudnia. Realizacja zlecenia nastąpi w pierwszych dniach października.

Dowiedz się więcej

logo Telemedi

Usługę zdalnej konsultacji z lekarzem świadczy Telemedi.
Regulamin świadczenia usługi dostępny jest tutaj.