Zasady reklamacji i zwrotów

Reklamacje

Co możesz zareklamować?

  • uszkodzoną przesyłkę (zamówione produkty uległy uszkodzeniu w trakcie transportu)
  • wady produktów (np. produkt jest uszkodzony, niepełnowartościowy, po terminie ważności)
  • produkty niezgodne ze złożonym zamówieniem
  • braki w zamówieniu

Jak możesz złożyć reklamację?

  • e-mailem: pomoc@doz.pl
  • wysyłając list na nasz adres: DOZ.PL ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź

Jak odesłać reklamowane produkty?

  • reklamowane produkty możesz odesłać do nas bezpłatnie korzystając z usługi Szybkich Zwrotów na stronie Szybkie Zwroty doz.pl lub kontaktując się z nami pod adresem pomoc@doz.pl

Jak wygląda proces reklamacji?

  • każdą reklamację rozpatrujemy indywidualne
  • o kolejnych statusach Twojej sprawy informujemy Cię mailowo
  • odpowiedzi udzielamy w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia Twojego zgłoszenia

Szczegółowe informacje na temat procesu reklamacyjnego znajdziesz w naszym regulaminie.

Odstąpienie od umowy - zamówienie wysyłkowe

Od umowy nie możesz odstąpić, gdy:

  • zamówienie odebrałeś w Aptece (było realizowane z dostawą do wybranej przez Ciebie Apteki - w tym przypadku do sprzedaży zamówionych produktów dochodzi w Aptece)
  • kupiony produkt to rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  • produktu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu - a produkt był dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu
  • przedmiotem zamówienia była rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

Jak możesz odstąpić od umowy?

  • upewnij się, że dany produkt podlega zwrotowi
  • w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki skontaktuj się z nami i przekaż, że chcesz odstąpić od umowy
  • przygotuj przesyłkę. Upewnij się, że odpowiednio zabezpieczyłeś produkty i paczkę
  • przesyłkę możesz nadać bezpłatnie korzystając z usługi Szybkich Zwrotów na stronie Szybkie Zwroty doz.pl lub kontaktując się z nami pod adresem pomoc@doz.pl
  • w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy wyślij przesyłkę na adres: DOZ.PL Sp. z o.o. ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź

Co dalej?

  • otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem, że odebraliśmy Twoją przesyłkę
  • sprawdzimy, czy możemy przyjąć Twój zwrot
  • po zaakceptowaniu zwrotu napiszemy do Ciebie
  • w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze. Wyślemy je na numer konta, z którego opłacałeś zamówienie

Szczegółowe informacje na temat procesu odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie.

Porozmawiaj z farmaceutą
Infolinia: 800 110 110

Zadzwoń do nas jeśli potrzebujesz porady farmaceuty.
Jesteśmy dla Ciebie czynni całą dobę, 7 dni w tygodniu, bezpłatnie.

Pobierz aplikację mobilną Pobierz aplikację mobilną Doz.pl

Ikona przypomnienie o zażyciu leku.
Zdarza Ci się ominąć dawkę leku?

Zainstaluj aplikację. Stwórz apteczkę. Przypomnimy Ci kiedy wziąć lek.

Dostępna w Aplikacja google play Aplikacja appstore
Dlaczego DOZ.pl
Niższe koszta leczenia

Darmowa dostawa do Apteki
Bezpłatna Infolinia dla Pacjentów.

ikona niższe koszty leczenia
Bezpieczeństwo

Weryfikacja interakcji leków.
Encyklopedia leków i ziół

Ikona encklopedia leków i ziół
Wsparcie w leczeniu

Porady na czacie z Farmaceutą.
E-wizyta z lekarzem specjalistą.

Ikona porady na czacie z farmaceutą
Newsletter

Bądź na bieżąco z DOZ.pl

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie.

Zamnij