Zasady reklamacji i zwrotów
Reklamacje
Co możesz zareklamować?
- uszkodzoną przesyłkę (zamówione produkty uległy uszkodzeniu w trakcie transportu)
- wady produktów (np. produkt jest uszkodzony, niepełnowartościowy, po terminie ważności)
- produkty niezgodne ze złożonym zamówieniem
- braki w zamówieniu
Jak możesz złożyć reklamację?
- e-mailem: pomoc@doz.pl
- wysyłając list na nasz adres: DOZ.PL ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź
Jak odesłać reklamowane produkty?
- reklamowane produkty możesz odesłać do nas bezpłatnie korzystając z usługi Szybkich Zwrotów na stronie Szybkie Zwroty doz.pl lub kontaktując się z nami pod adresem pomoc@doz.pl
Jak wygląda proces reklamacji?
- każdą reklamację rozpatrujemy indywidualne
- o kolejnych statusach Twojej sprawy informujemy Cię mailowo
- odpowiedzi udzielamy w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia Twojego zgłoszenia
Szczegółowe informacje na temat procesu reklamacyjnego znajdziesz w naszym regulaminie.
Odstąpienie od umowy - zamówienie wysyłkowe
Od umowy nie możesz odstąpić, gdy:
- zamówienie odebrałeś w Aptece (było realizowane z dostawą do wybranej przez Ciebie Apteki - w tym przypadku do sprzedaży zamówionych produktów dochodzi w Aptece)
- kupiony produkt to rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
- produktu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu - a produkt był dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu
- przedmiotem zamówienia była rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
Jak możesz odstąpić od umowy?
- upewnij się, że dany produkt podlega zwrotowi
- w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki skontaktuj się z nami i przekaż, że chcesz odstąpić od umowy
- przygotuj przesyłkę. Upewnij się, że odpowiednio zabezpieczyłeś produkty i paczkę
- przesyłkę możesz nadać bezpłatnie korzystając z usługi Szybkich Zwrotów na stronie Szybkie Zwroty doz.pl lub kontaktując się z nami pod adresem pomoc@doz.pl
- w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy wyślij przesyłkę na adres: DOZ.PL Sp. z o.o. ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź
Co dalej?
- otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem, że odebraliśmy Twoją przesyłkę
- sprawdzimy, czy możemy przyjąć Twój zwrot
- po zaakceptowaniu zwrotu napiszemy do Ciebie
- w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze. Wyślemy je na numer konta, z którego opłacałeś zamówienie
Szczegółowe informacje na temat procesu odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie.