Zasady reklamacji i zwrotów
Reklamacje
Co możesz zareklamować?
- uszkodzoną przesyłkę (zamówione produkty uległy uszkodzeniu w trakcie transportu)
- wady produktów (np. produkt jest uszkodzony, niepełnowartościowy, po terminie ważności)
- produkty niezgodne ze złożonym zamówieniem
- braki w zamówieniu
Jak możesz złożyć reklamację?
- e-mailem: pomoc@doz.pl
- wysyłając list na adres pocztowy zgodnie z informacjami zawartymi w dowodzie zakupu, tj.:
- DOZ Spółka Akcyjna Direct spółka komandytowa, ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź
albo
- Medeor Sp. z o.o., ul. Maratońska 67C, 94-102 Łódź
Jak odesłać reklamowane produkty?
Reklamowane produkty możesz odesłać do nas bezpłatnie korzystając z usługi Zwrot DHL lub Szybkie Zwroty Inpost. wskazując adresata zgodnie z informacjami zawartymi w dowodzie zakupu, tj.:
- DOZ Spółka Akcyjna Direct spółka komandytowa, ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź
albo
- Medeor Sp. z o.o., ul. Maratońska 67C, 94-102 Łódź
Możesz też skontaktować się z nami w sprawie wysyłki pod adresem pomoc@doz.pl.
Jak wygląda proces reklamacji?
- każdą reklamację rozpatrujemy indywidualne
- o kolejnych statusach Twojej sprawy informujemy Cię mailowo lub pocztą tradycyjną
- odpowiedzi udzielamy w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia Twojego zgłoszenia
Szczegółowe informacje na temat procesu reklamacyjnego znajdziesz w naszym regulaminie.
Odstąpienie od umowy - zamówienie wysyłkowe
Od umowy nie możesz odstąpić, gdy:
- zamówienie odebrałaś/eś w Aptece (było wtedy rezerwacją produktu w wybranej przez Ciebie Aptece - w tym przypadku do sprzedaży zamówionych produktów dochodzi w Aptece)
- kupiony produkt to rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
- kupiony produkt był dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- kupiłeś produkt, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, został nierozłącznie połączony z innym towarem.
Jak możesz odstąpić od umowy?
- upewnij się, że dany produkt podlega zwrotowi
- w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki skontaktuj się z nami i przekaż, że chcesz odstąpić od umowy - wspomniany termin 14-dniowy liczy się:
a. od dnia otrzymania zamówionego produktu z zastrzeżeniem lit. b poniżej;
b. od dnia otrzymania ostatniego produktu, jego partii lub części w przypadku umowy sprzedaży, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach.
W sprawie odstąpienia możesz się z nami skontaktować poprzez wiadomość wysłaną na pomoc@doz.pl lub adres pocztowy zgodnie z informacjami zawartymi w dowodzie zakupu, tj.:
- DOZ Spółka Akcyjna Direct spółka komandytowa, ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź
albo
- Medeor Sp. z o.o., ul. Maratońska 67C, 94-102 Łódź
- możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy znajdującego się tutaj
- przygotuj przesyłkę i upewnij się, że odpowiednio zabezpieczyłeś produkty i paczkę
- wyślij przesyłkę z produktami nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy - możesz ją nadać bezpłatnie korzystając z usługi z usługi Zwrot DHL lub Szybkie Zwroty Inpost wskazując adresata zgodnie z informacjami zawartymi w dowodzie zakupu, tj.:
- DOZ Spółka Akcyjna Direct spółka komandytowa, ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź
albo
- Medeor Sp. z o.o., ul. Maratońska 67C, 94-102 Łódź
Możesz też skontaktować się z nami w sprawie wysyłki pod adresem pomoc@doz.pl
Co dalej?
- otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem, że odebraliśmy Twoją przesyłkę
- w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy zwrócimy Ci pieniądze - wyślemy je na numer konta, z którego opłacałeś zamówienie
Szczegółowe informacje na temat procesu odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
Zasady opisane poniżej mają zastosowanie do Ciebie, jeśli jesteś osobą fizyczną, dla której zawarcie umowy (np. sprzedaży) nie jest związane bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową:
- Przysługuje Ci możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
- Jesteś uprawniona/y do zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy do Stałego Sądu Polubownego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Łodzi, ul. Gdańska 38, 90-730 Łódź. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. Adres strony internetowej do Stałego Sądu Polubownego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Łodzi jest następujący: https://www.wiih.lodz.pl/?p=221
- Masz prawo również skorzystać z innych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń niż wskazane powyżej. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php ”