Witamina C 1000 bez cukru, tabletki musujące, 20 szt.

tabletka, odporność

6.99 zł
Potrzebujesz konsultacji z lekarzem?

Umów się na najbliższy dostępny termin.

Umów e-wizytę

Formy dostawy dla tego produktu

Opcja niedostępna? Sprawdź dlaczego

O produkcie

Producent

UNIPHAR
Bażancia 34
Warszawa

Opis

Witamina C 1000 - suplement diety dla osób odchudzających się oraz diabetyków w stanach zwiększonego zapotrzebowania na witaminę C. Produkt przeznaczony dla osób dorosłych.

Składniki

Witamina C otrzymana biotechnologicznie z roślin – kwas L- askorbinowy; regulatory kwasowości – wodorowęglan sodu, kwas cytrynowy; aromaty; substancje słodzące – acesulfam K, aspartam; ryboflawina (witamina B2).

Składnik 1 tabletka % RWS*
Witamina C 1000 mg 1250%

*% RWS - Referencyjna Wartość Spożycia.

Masa netto

48 g

Właściwości składników

Witamina C wspomaga prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego, wspomaga energię oraz witalność organizmu - zmniejsza zmęczenie, wspomaga prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego, wspomaga ochronę komórek przed wolnymi rodnikami (stresem oksydacyjnym).

Zalecane dzienne spożycie

Dorośli: 1 tabletka dziennie.

Tabletkę rozpuścić w 1/4 szklanki wody.

Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa

Nie stosować w kamicy nerkowej.
Spożycie w nadmiernych ilościach może mieć efekt przeczyszczający.

  • Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji.
  • Suplement diety nie może być stosowany jak substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
  • Zrównoważony sposób żywienia i prawidłowy tryb życia jest ważny dla funkcjonowania organizmu człowieka.
  • Przechowywać w temperaturze pokojowej.
  • Chronić od wilgoci i światła.
  • Suplementy diety powinny być przechowywane w sposób niedostępny dla małych dzieci.

Cechy produktu

Polecane artykuły
  • Wiele osób uważa, że napoje light są zdrowszym wyborem niż te, zawierające naturalny cukier. Czy aby na pewno? Według wyników francuskiego badania NutriNet-Santé okazuje się, że popularne, sztuczne zamienniki cukru negatywnie wpływają na zdrowie układu sercowo–naczyniowego. 

  • Zasada, jeśli chcesz zachować zdrową sylwetkę, nie jedz po 18:00 już dawno została podważona przez wielu dietetyków, co nie oznacza, że godziny spożywania posiłków nie mają związku z jakością i efektami odżywiania. Najnowsze badania dowodzą, że osoby, które zjadają największe posiłki wieczorem, spożywają więcej kalorii i mają mniej zdrową dietę od tych, które unikają wieczornego podjadania. Informacje te pojawiły się na Europejskiej i Międzynarodowej Konferencji Poświęconej Otyłości.

  • Dieta karniwora, czyli "dieta mięsożercy", może wydawać się dość zaskakującym sposobem odżywiania, który polega na spożywaniu wyłącznie produktów odzwierzęcych. Na czym dokładnie polega, jakie są jej wady oraz zalety i – co najważniejsze – czy warto ją stosować? Dowiedz się więcej z poniższego artykułu. 

Twoje sugestie

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Jeśli widzisz błąd, poinformuj nas o tym.

Zgłoś uwagi
Porozmawiaj z farmaceutą
Infolinia: 800 110 110

Zadzwoń do nas jeśli potrzebujesz porady farmaceuty.
Jesteśmy dla Ciebie czynni całą dobę, 7 dni w tygodniu, bezpłatnie.

Umów E-Wizytę
Przeziębienie?
Umów e-wizytę!
Umów e-wizytę
Dlaczego DOZ.pl
Niższe koszta leczenia

Darmowa dostawa do Apteki
Bezpłatna Infolinia dla Pacjentów.

ikona niższe koszty leczenia
Bezpieczeństwo

Weryfikacja interakcji leków.
Encyklopedia leków i ziół

Ikona encklopedia leków i ziół
Wsparcie w leczeniu

Porady na czacie z Farmaceutą.
E-wizyta z lekarzem specjalistą.

Ikona porady na czacie z farmaceutą
Newsletter

Bądź na bieżąco z DOZ.pl

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie.

Zamnij