Diet-Food, Bio Proteina, białko z nasion dyni, proszek, 200 g

białko, sport, dieta wegańska

27.29 zł

Formy dostawy dla tego produktu

Opcja niedostępna? Sprawdź dlaczego

O produkcie

Producent

MIPAMA E.Z. Szafarz Sp.j.
Rogatka 14 Z
62-860 Opatówek

Opis

Diet-Food, Bio Proteina, białko z nasion dyni, dostarcza 65 gram roślinnego białka w 100 gramach proszku. Produkt powstał z certyfikowanych surowców, bez GMO. Jest odpowiedni dla wegetarian i wegan, nie zawiera konserwantów, laktozy, posiada niski indeks glikemiczny i niewielką zawartość cukrów.

Skład

Składniki: 100% ekologicznego białka z pestek dyni
Kraj pochodzenia: Austria

Wartości odżywcze w 100 g
Wartość energetyczna 1619 kJ / 385 kcal
Tłuszcz, w tym: 9,3 g
kwasy tłuszczowe nasycone 1,3 g
Węglowodany, w tym: 4,9 g
cukry 1,4 g
Błonnik 10 g
Białko 65 g
Sól 0,06 g

Masa netto

200 g

Zalecane dzienne spożycie

Około 2-3 łyżki stołowe w zależności od wysiłku fizycznego i zapotrzebowania organizmu.

Sposób użycia

Jedną łyżkę stołową należy wymieszać z preferowanym dodatkiem np mlekiem, jogurtem, sałatką, płatkami lub deserem.

Przeciwwskazania i środki ostrożności

Produkt może zawierać gluten, orzeszki ziemne i inne orzechy, sezam, soję.
Przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu w suchym i chłodnym miejscu.

Cechy produktu

  • Główny składnik
Polecane artykuły
  • Wdrożenie nowych nawyków żywieniowych, szczególnie tych, które przynajmniej na początku będą wymagały od nas wyjątkowej dyscypliny, może być niezwykle ciężkie do osiągnięcia. Istnieją jednak triki żywieniowo-behawioralne, które są bardzo proste i mogą w znaczący sposób przyczynić się do osiągnięcia wyznaczonego celu, czyli redukcji zbędnych kilogramów.

  • Brak białka we właściwej ilości w diecie może doprowadzić do przejadania się kaloriami i otyłości – wynika z szeroko zakrojonych badań prowadzonych w Australii. Wskazano także, że szczególnie korzystne jest spożywanie białka na śniadanie.

  • Proces budowania masy mięśniowej, kolokwialnie nazywany „masą”, to okres, w którym należy spożywać nadwyżkę kalorii. Trwa to określony czas, niemniej spożywane kalorie nie powinny pochodzić z przypadkowych produktów. Należy zwrócić szczególną uwagę na proporcje makroskładników, w szczególności na ilość białka w posiłku. Dlaczego białko jest tak istotne podczas budowania masy mięśniowej i co się dzieje z włóknami mięśniowymi, kiedy jest go za mało?

Twoje sugestie

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Jeśli widzisz błąd, poinformuj nas o tym.

Zgłoś uwagi
Porozmawiaj z farmaceutą
Infolinia: 800 110 110

Zadzwoń do nas jeśli potrzebujesz porady farmaceuty.
Jesteśmy dla Ciebie czynni całą dobę, 7 dni w tygodniu, bezpłatnie.

Umów E-Wizytę
Przeziębienie?
Umów e-wizytę!
Umów e-wizytę
Dlaczego DOZ.pl
Niższe koszta leczenia

Darmowa dostawa do Apteki
Bezpłatna Infolinia dla Pacjentów.

ikona niższe koszty leczenia
Bezpieczeństwo

Weryfikacja interakcji leków.
Encyklopedia leków i ziół

Ikona encklopedia leków i ziół
Wsparcie w leczeniu

Porady na czacie z Farmaceutą.
E-wizyta z lekarzem specjalistą.

Ikona porady na czacie z farmaceutą
Newsletter

Bądź na bieżąco z DOZ.pl

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie.

Zamnij