Najczęściej
wybierane marki w kategorii: Zdrowie dziecka
Leki dla dzieci bez recepty
Dbanie o zdrowie dziecka to priorytet dla każdego opiekuna. Jednym z elementów troski o samopoczucie pociechy jest stworzenie dobrze wyposażonej apteczki. Mogą do niej trafić odpowiednio dobrane leki dla dzieci bez recepty, a także suplementy diety zawierające składniki wspierające prawidłowe funkcjonowanie organizmu.
Leki i suplementy dla dzieci
Podczas kompletowania odpowiednich preparatów, z myślą o zdrowiu najmłodszych, warto zwrócić uwagę na różnicę pomiędzy lekami dla dzieci a suplementami diety. To zupełnie inne kategorie preparatów.
Leki dla dzieci, także te dostępne bez recepty, są wykorzystywane w leczeniu przyczynowym lub objawowym rozmaitych chorób i dolegliwości. Zawierają substancje, które, zgodnie z nazwą, mają działanie lecznicze.
Suplementy diety są preparatami z kategorii żywieniowej. Są wzbogacone o substancje, które mogą wspierać prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Sięgają po nie osoby, które chcą zadbać o zdrowie lub uzupełnić jadłospis. Warto jednak pamiętać, że suplementy nie mogą zastąpić zdrowego modelu odżywiania się.
Wspieranie zdrowia dzieci to przede wszystkim uważna obserwacja ich codziennych zachowań, poziomu energii i sprawna reakcja na jakiekolwiek niepokojące objawy. Sięganie po leki dla dzieci, jak również po suplementy, powinno być przemyślane i odbyć się w porozumieniu z lekarzem pediatrą bądź farmaceutą.
Poza leczeniem i apteczką gotową na wszelkie ewentualności, warto zadbać o zdrowy styl życia całej rodziny – o prawidłowo zbilansowaną dietę czy aktywność. Nawyki wypracowane w dzieciństwie zaprocentują przez całe dorosłe życie pociechy.
W momencie odwiedzenia przez Użytkownika Portalu, gromadzone są pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) czyli małe pliki tekstowe, zawierające niewielkie ilości informacji, które pobierane są podczas odwiedzania Portalu i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika.
Pliki cookies są powszechnie stosowane w celu usprawnienia działania witryn internetowych, umożliwiają nam zapewnienie kluczowych funkcji serwisu, zwiększenie jego bezpieczeństwa, ciągłe doskonalenie, personalizację zgodnie z Twoimi preferencjami oraz wyświetlanie treści i reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań.
Zgoda na pliki cookies jest dobrowolna i można ją wycofać w dowolnym momencie z poziomu strony "Ustawienia Cookie".
Administratorem danych osobowych Klientów, gromadzonych za pośrednictwem strony www.doz.pl, jest DOZ.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, a w niektórych przypadkach nasi Partnerzy. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Więcej informacji o korzystaniu przez nas z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w Polityce prywatności.
Twoja prywatność
Na podstawie niżej wymienionych celów przetwarzania Twoich danych, możesz skonfigurować ustawienia
prywatności i określić w jaki
sposób chcesz, aby Twoje dane były używane w oparciu o poniższe cele.
Poniżej opisujemy cele i funkcje przetwarzania Twoich danych.
Niezbędne 2
Niezbędne pliki cookies, których wykorzystanie jest niezbędne do umożliwienia realizacji podstawowych funkcji, takich jak sprawne poruszanie się po witrynie internetowej, czy dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny internetowej. Bez tych plików cookies Portal może nie działać prawidłowo.
Analityczne pliki cookies umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt oraz źródeł ruchu występujących na naszym Portalu. Pomagają ustalić Administratorowi, jak Użytkownik porusza się po Portalu. Dzięki tym danym Administrator może analizować statystyki oraz raporty dotyczące funkcjonowania Portalu oraz poprawiać jej wydajność.
Te pliki cookies pozwalają na odpowiednie dostosowanie treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika, nie tylko na naszym Portalu, ale także poza nią. Reklamowe pliki cookies mogą być instalowane za pośrednictwem Portalu, również przez podmioty współpracujące z Administratorem. Na podstawie informacji z tych plików cookies oraz aktywności w innych witrynach internetowych, budowany jest profil zainteresowań Użytkownika. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych Użytkowników.