Kosmetyki do makijażu to dla wielu osób podstawa na co dzień, a zwłaszcza na wielkie wyjścia. Składniki zawarte w formułach tych preparatów pomagają uzyskać pożądane efekty, czyli np.:
wyrównanie kolorytu cery,
dodanie skórze promiennego blasku,
zamaskowanie niedoskonałości,
podkreślenie urody – np. makijaż oka może skupić uwagę właśnie na tym obszarze twarzy i pozwolić „magnetyzować spojrzeniem”,
wykonturowanie twarzy – tak, by optycznie ją wysmuklić albo wydłużyć.
Bez względu na to, czy w planach jest makijaż okolicznościowy, czy codzienny, ważne jest staranne dobranie kosmetyków.
Jak wybrać kosmetyki do makijażu?
Przy wyborze kosmetyków do makijażu warto zwrócić uwagę na:
kolorystykę – powinna być dopasowana do odcienia i poziomu jasności Twojej skóry. To szczególnie ważne przy produktach do twarzy, ponieważ np. nieumiejętnie dobrany ton podkładu może sprawić, że powstanie tzw. efekt maski;
dopasowanie formuły do potrzeb Twojej skóry – inne wymagania ma np. cera trądzikowa czy naczynkowa, a inne ta normalna czy dojrzała. Zastanów się np. nad tym, jaki stopień krycia kosmetyków do makijażu Cię interesuje;
okazję, na którą mają być zastosowane – makijaż wieczorowy pozwala na zastosowanie bardziej intensywnie napigmentowanych formuł, dzienny powinien dążyć do naturalności. Za to makijaż ślubny powinien być maksymalnie trwały i pomóc uzyskać efekt promiennej, zdrowej skóry.
Pamiętaj też, że poza samymi kosmetykami kolorowymi ważna jest baza pod makijaż. Stanowią ją produkty pielęgnacyjne. Warto je świadomie dobrać – tak, aby cera była dobrze przygotowana do nałożenia make-upu: oczyszczona, wygładzona i nawilżona. Dzięki temu kosmetyki do makijażu będą łatwiejsze w aplikacji i dłużej utrzymają się na skórze.
W momencie odwiedzenia przez Użytkownika Portalu, gromadzone są pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) czyli małe pliki tekstowe, zawierające niewielkie ilości informacji, które pobierane są podczas odwiedzania Portalu i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika.
Pliki cookies są powszechnie stosowane w celu usprawnienia działania witryn internetowych, umożliwiają nam zapewnienie kluczowych funkcji serwisu, zwiększenie jego bezpieczeństwa, ciągłe doskonalenie, personalizację zgodnie z Twoimi preferencjami oraz wyświetlanie treści i reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań.
Zgoda na pliki cookies jest dobrowolna i można ją wycofać w dowolnym momencie z poziomu strony "Ustawienia Cookie".
Administratorem danych osobowych Klientów, gromadzonych za pośrednictwem strony www.doz.pl, jest DOZ.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, a w niektórych przypadkach nasi Partnerzy. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Więcej informacji o korzystaniu przez nas z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w Polityce prywatności.
Twoja prywatność
Na podstawie niżej wymienionych celów przetwarzania Twoich danych, możesz skonfigurować ustawienia
prywatności i określić w jaki
sposób chcesz, aby Twoje dane były używane w oparciu o poniższe cele.
Poniżej opisujemy cele i funkcje przetwarzania Twoich danych.
Niezbędne 2
Niezbędne pliki cookies, których wykorzystanie jest niezbędne do umożliwienia realizacji podstawowych funkcji, takich jak sprawne poruszanie się po witrynie internetowej, czy dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny internetowej. Bez tych plików cookies Portal może nie działać prawidłowo.
Analityczne pliki cookies umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt oraz źródeł ruchu występujących na naszym Portalu. Pomagają ustalić Administratorowi, jak Użytkownik porusza się po Portalu. Dzięki tym danym Administrator może analizować statystyki oraz raporty dotyczące funkcjonowania Portalu oraz poprawiać jej wydajność.
Te pliki cookies pozwalają na odpowiednie dostosowanie treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika, nie tylko na naszym Portalu, ale także poza nią. Reklamowe pliki cookies mogą być instalowane za pośrednictwem Portalu, również przez podmioty współpracujące z Administratorem. Na podstawie informacji z tych plików cookies oraz aktywności w innych witrynach internetowych, budowany jest profil zainteresowań Użytkownika. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych Użytkowników.