Najczęściej
wybierane marki w kategorii: Pasy ciążowe i poporodowe
Pasy ciążowe i poporodowe
Pas brzuszny może być pomocnym akcesorium dla kobiet w ciąży, a także w okresie poporodowym, w szczególności po cesarskim cięciu. Dlatego taki wyrób medyczny jest chętnie wybierany jako wsparcie w codziennym funkcjonowaniu – w oczekiwaniu na przyjście dziecka na świat, a także podczas rekonwalescencji po porodzie.
Pas ciążowy – co daje?
Ciążowy pas brzuszny ma za zadanie podtrzymywanie rosnącego brzucha przyszłej mamy. Może być szczególnie przydatny w ostatnich miesiącach ciąży, a także gdy kobieta spodziewa się bliźniaków lub trojaczków. Odpowiednio dobrany, wspiera:
utrzymanie prawidłowej postawy, mimo większego obciążenia i zachwiania proporcji ciała;
odciążenie lędźwiowego odcinka kręgosłupa – z myślą o przeciwdziałaniu bólowi lub jego ograniczeniu;
niwelację nadmiernego napięcia mięśniowego;
lepszą stabilizację ciała.
Po pas ciążowy chętnie sięgają mamy, które pozostają aktywne do ostatnich dni przed porodem. Jednak jego zastosowanie warto skonsultować z lekarzem prowadzącym albo fizjoterapeutą.
Pas poporodowy – kiedy się stosuje?
Pas poporodowy wygląda podobnie do gorsetu. Jest zakładany przez kobiety, które niedawno urodziły dziecko. Jego zadania to wsparcie:
profilaktyki pooperacyjnej przepukliny ciążowej, która może się pojawić po „cesarce”;
stabilności i bezpieczeństwa podczas wykonywania ćwiczeń wzmacniających brzuch po ciąży;
odzyskania szczupłej sylwetki.
Ten pas brzuszny, podobnie jak pas ciążowy, należy dobrać do rozmiarów swojego ciała, a także potrzeb zdrowotnych.
W momencie odwiedzenia przez Użytkownika Portalu, gromadzone są pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) czyli małe pliki tekstowe, zawierające niewielkie ilości informacji, które pobierane są podczas odwiedzania Portalu i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika.
Pliki cookies są powszechnie stosowane w celu usprawnienia działania witryn internetowych, umożliwiają nam zapewnienie kluczowych funkcji serwisu, zwiększenie jego bezpieczeństwa, ciągłe doskonalenie, personalizację zgodnie z Twoimi preferencjami oraz wyświetlanie treści i reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań.
Zgoda na pliki cookies jest dobrowolna i można ją wycofać w dowolnym momencie z poziomu strony "Ustawienia Cookie".
Administratorem danych osobowych Klientów, gromadzonych za pośrednictwem strony www.doz.pl, jest DOZ.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, a w niektórych przypadkach nasi Partnerzy. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Więcej informacji o korzystaniu przez nas z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w Polityce prywatności.
Twoja prywatność
Na podstawie niżej wymienionych celów przetwarzania Twoich danych, możesz skonfigurować ustawienia
prywatności i określić w jaki
sposób chcesz, aby Twoje dane były używane w oparciu o poniższe cele.
Poniżej opisujemy cele i funkcje przetwarzania Twoich danych.
Niezbędne 2
Niezbędne pliki cookies, których wykorzystanie jest niezbędne do umożliwienia realizacji podstawowych funkcji, takich jak sprawne poruszanie się po witrynie internetowej, czy dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny internetowej. Bez tych plików cookies Portal może nie działać prawidłowo.
Analityczne pliki cookies umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt oraz źródeł ruchu występujących na naszym Portalu. Pomagają ustalić Administratorowi, jak Użytkownik porusza się po Portalu. Dzięki tym danym Administrator może analizować statystyki oraz raporty dotyczące funkcjonowania Portalu oraz poprawiać jej wydajność.
Te pliki cookies pozwalają na odpowiednie dostosowanie treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika, nie tylko na naszym Portalu, ale także poza nią. Reklamowe pliki cookies mogą być instalowane za pośrednictwem Portalu, również przez podmioty współpracujące z Administratorem. Na podstawie informacji z tych plików cookies oraz aktywności w innych witrynach internetowych, budowany jest profil zainteresowań Użytkownika. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych Użytkowników.