Ulotka suplementu - dawkowanie, działanie, zastosowanie

Ginseng - zastosowanie i działanie

Podstawowe informacje
Skład wyciąg z żeń-szenia
Postać tabletki
Kategoria Suplementy diety
Specjalności Medycyna rodzinna
Medycyna sportowa
Działanie wspomaga koncentrację
wzmacnia organizm
Zamów w doz.pl Ginseng, tabletki, 60 szt.

Wskazania:

W stanach nadmiernego wyczerpania fizycznego i psychicznego, o zmniejszonej zdolności koncentracji, w czasie rekonwalescencji, o zmniejszonej witalności, zwłaszcza osobom w starszym wieku, w okresach wzmożonej aktywności fizycznej (sportowcy, osoby pracujące fizycznie).

Dawkowanie:

>1-2 tabletki dziennie, rano lub w południe, najlepiej w czasie posiłku lub bezpośrednio po nim.

Możliwe skutki uboczne:

>Przy stosowaniu leku w dawkach wielokrotnie większych niż zalecane mogą wystąpić zaburzenia snu, biegunka.

Poinformuj lekarza:

Gdy masz nadwrażliwość na składniki preparatu, nadciśnienie tętnicze, cukrzycę lub cierpisz na choroby układu krążenia. Gdy jesteś lub przypuszczasz, że jesteś w ciąży lub karmisz piersią.

Uwaga!
Encyklopedia nie zastępuje wizyty w gabinecie lekarskim i nie służy samoleczeniu. Zawiera ona informacje na temat składu, wskazań, dawkowania oraz możliwych skutków ubocznych leków, suplementów diety oraz wyrobów medycznych. W zakładce "Poinformuj lekarza" zwrócono uwagę na najważniejsze leki i choroby, o których powinniśmy powiedzieć lekarzowi. Nie oznacza to jednak, że możemy pominąć pozostałe aktualnie stosowane leki oraz odczuwane dolegliwości. Wszelkie wątpliwości, nawet te dotyczące leków dostępnych bez recepty, konsultuj z lekarzem lub farmaceutą. Zawsze zapoznaj się z dołączoną do opakowania ulotką, która zawiera szczegółowe informacje na temat danego leku, suplementu diety lub wyrobu medycznego. Stosowanie preparatu zgodnie z zaleceniami decyduje o skuteczności i bezpieczeństwie leczenia. Lista zamienników handlowych nie stanowi podstawowego źródła informacji odnośnie zamiany leku na inny. Ostateczną decyzję podejmuje lekarz lub farmaceuta. Pamiętaj, że żaden suplement diety nie może być stosowany jako zamiennik zróżnicowanej diety i nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Tylko urozmaicona, zbilansowana dieta jest najlepszym sposobem sprzyjającym prawidłowemu rozwojowi i funkcjonowaniu organizmu oraz zachowaniu zdrowia.