Najczęściej wybierane marki w kategorii: Wagi
Darmowa dostawa przez Paczkomat® InPost dla zamówień od 19zł!
Najczęściej wybierane marki w kategorii: Wagi
Nieodzownym elementem wyposażenia każdej nowoczesnej kuchni jest waga do produktów spożywczych, a niemal każda osoba ma w swojej łazience wagę do pomiaru masy ciała. Dzięki prostej w obsłudze wadze kuchennej można świadomie komponować posiłki i układać swój jadłospis. Wagi kuchenne są bardzo przydatne dla diabetyków, którzy muszą dokładnie kontrolować ilość spożywanych węglowodanów. Idealna do tego celu będzie waga dietetyczna, która oprócz ważenia produktów ułatwia obliczenie kaloryczności posiłku, a także zawartości w nim białka, tłuszczu i węglowodanów. Osoby odchudzające się często chcą na bieżąco monitorować utratę kilogramów i zawartość tkanki tłuszczowej w organizmie. Zadanie to ułatwi waga łazienkowa z analizatorem składu ciała, która nie tylko mierzy masę ciała, ale pomaga obliczyć BMI, określić, jaki procent masy ciała stanowi tkanka tłuszczowa i mięśnie a także oszacować poziom metabolizmu spoczynkowego. Nowoczesne wagi elektroniczne - kuchenne i łazienkowe - są dokładne, proste w obsłudze, estetyczne i lekkie. Aby odpowiedzieć na twoje potrzeby, DOZ.pl posiada w swoim asortymencie wagi pochodzące od uznanych, zaufanych producentów urządzeń medycznych.
Zadzwoń do nas jeśli potrzebujesz porady farmaceuty.
Jesteśmy dla Ciebie czynni całą dobę, 7 dni w tygodniu, bezpłatnie.
Darmowa dostawa do Apteki
Bezpłatna Infolinia dla Pacjentów.
Weryfikacja interakcji leków.
Encyklopedia leków i ziół
Porady na czacie z Farmaceutą.
Polityka prywatności cookie
W momencie odwiedzenia przez Użytkownika Portalu, gromadzone są pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) czyli małe pliki tekstowe, zawierające niewielkie ilości informacji, które pobierane są podczas odwiedzania Portalu i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika.
Pliki cookies są powszechnie stosowane w celu usprawnienia działania witryn internetowych, umożliwiają nam zapewnienie kluczowych funkcji serwisu, zwiększenie jego bezpieczeństwa, ciągłe doskonalenie, personalizację zgodnie z Twoimi preferencjami oraz wyświetlanie treści i reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań.
Zgoda na pliki cookies jest dobrowolna i można ją wycofać w dowolnym momencie z poziomu strony "Ustawienia Cookie".
Administratorem danych osobowych Klientów, gromadzonych za pośrednictwem strony www.doz.pl, jest DOZ.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, a w niektórych przypadkach nasi Partnerzy. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Więcej informacji o korzystaniu przez nas z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w Polityce prywatności.
Twoja prywatność
Na podstawie niżej wymienionych celów przetwarzania Twoich danych, możesz skonfigurować ustawienia prywatności i określić w jaki sposób chcesz, aby Twoje dane były używane w oparciu o poniższe cele.
Poniżej opisujemy cele i funkcje przetwarzania Twoich danych.
Niezbędne 2
Niezbędne pliki cookies, których wykorzystanie jest niezbędne do umożliwienia realizacji podstawowych funkcji, takich jak sprawne poruszanie się po witrynie internetowej, czy dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny internetowej. Bez tych plików cookies Portal może nie działać prawidłowo.
Analityczne 2
Analityczne pliki cookies umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt oraz źródeł ruchu występujących na naszym Portalu. Pomagają ustalić Administratorowi, jak Użytkownik porusza się po Portalu. Dzięki tym danym Administrator może analizować statystyki oraz raporty dotyczące funkcjonowania Portalu oraz poprawiać jej wydajność.
Marketing i reklama 8
Te pliki cookies pozwalają na odpowiednie dostosowanie treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika, nie tylko na naszym Portalu, ale także poza nią. Reklamowe pliki cookies mogą być instalowane za pośrednictwem Portalu, również przez podmioty współpracujące z Administratorem. Na podstawie informacji z tych plików cookies oraz aktywności w innych witrynach internetowych, budowany jest profil zainteresowań Użytkownika. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych Użytkowników.