Najczęściej
wybierane marki w kategorii: Patyczki higieniczne
Nie każdy zdaję sobie sprawę z tego, że popularne patyczki higieniczne, zwane potocznie patyczkami do uszu wcale nie służą do oczyszczania ucha. Faktem jest, że patyczkami można oczyszczać zagłębienia małżowiny usznej, ale nie można wkładać ich do kanału słuchowego zewnętrznego. Czym grozi oczyszczanie uszu patyczkiem? Przede wszystkim usuwając nim woskowinę może dojść do urazu mechanicznego, dodatkowo usuwając woskowinę pozbawiamy się warstwy ochronnej kanału słuchowego. Należy pamiętać, że nadmierna higiena również nie jest dobra, przesadne oczyszczanie uszu może prowadzić do przykrych konsekwencji, takich jak np. zapalenie przewodu słuchowego zewnętrznego, czy uszkodzenie błony bębenkowej. Warto mieć świadomość, że im częściej usuwamy woskowiny z ucha, tym więcej nasz organizm jej produkuje. Do czego jeszcze służą patyczki higieniczne? Z powodzeniem można używać je do korekty makijażu, precyzyjnej aplikacji kosmetyków. Patyczki wykonane są w 100% z bawełny, a ich kształt pozwala na precyzyjne i delikatne stosowanie. Producenci w swojej ofercie posiadają również patyczki dla niemowląt, zazwyczaj mają one inny kształt, tak aby ich używanie było łatwiejsze. Można nimi oczyszczać oczy, uszy, nosek oraz pępek dziecka, należy jednak pamiętać o tym, żeby robić to bardzo uważnie i nie wkładać przedmiotu do wewnętrznych części ucha, oka czy nosa. Coraz częściej w ofercie pojawiają się również ekologiczne patyczki do uszu, które zamiast plastikowego patyczka, mają patyczek wykonany np. z bambusa i są one w 100% biodegradowalne.
W momencie odwiedzenia przez Użytkownika Portalu, gromadzone są pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) czyli małe pliki tekstowe, zawierające niewielkie ilości informacji, które pobierane są podczas odwiedzania Portalu i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika.
Pliki cookies są powszechnie stosowane w celu usprawnienia działania witryn internetowych, umożliwiają nam zapewnienie kluczowych funkcji serwisu, zwiększenie jego bezpieczeństwa, ciągłe doskonalenie, personalizację zgodnie z Twoimi preferencjami oraz wyświetlanie treści i reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań.
Zgoda na pliki cookies jest dobrowolna i można ją wycofać w dowolnym momencie z poziomu strony "Ustawienia Cookie".
Administratorem danych osobowych Klientów, gromadzonych za pośrednictwem strony www.doz.pl, jest DOZ.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, a w niektórych przypadkach nasi Partnerzy. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Więcej informacji o korzystaniu przez nas z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w Polityce prywatności.
Twoja prywatność
Na podstawie niżej wymienionych celów przetwarzania Twoich danych, możesz skonfigurować ustawienia
prywatności i określić w jaki
sposób chcesz, aby Twoje dane były używane w oparciu o poniższe cele.
Poniżej opisujemy cele i funkcje przetwarzania Twoich danych.
Niezbędne 2
Niezbędne pliki cookies, których wykorzystanie jest niezbędne do umożliwienia realizacji podstawowych funkcji, takich jak sprawne poruszanie się po witrynie internetowej, czy dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny internetowej. Bez tych plików cookies Portal może nie działać prawidłowo.
Analityczne pliki cookies umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt oraz źródeł ruchu występujących na naszym Portalu. Pomagają ustalić Administratorowi, jak Użytkownik porusza się po Portalu. Dzięki tym danym Administrator może analizować statystyki oraz raporty dotyczące funkcjonowania Portalu oraz poprawiać jej wydajność.
Te pliki cookies pozwalają na odpowiednie dostosowanie treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika, nie tylko na naszym Portalu, ale także poza nią. Reklamowe pliki cookies mogą być instalowane za pośrednictwem Portalu, również przez podmioty współpracujące z Administratorem. Na podstawie informacji z tych plików cookies oraz aktywności w innych witrynach internetowych, budowany jest profil zainteresowań Użytkownika. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych Użytkowników.