Ćwicz dla przyjemności, nie z konieczności

Planując rozpoczęcie aktywności fizycznej postaraj się znaleźć taką formę, która najbardziej ci odpowiada.

Zastanów się, co sprawia ci najwięcej przyjemności. Nie każdy bowiem potrafi się odnaleźć we wszystkich dziedzinach sportu. Jednych zadowoli jogging, inni wolą gry zespołowe, a jeszcze inni spokojny, przemyślany trening na siłowni.

Nie zmuszaj się np. do biegania jeżeli taka forma ruchu nie sprawia ci przyjemności. Wówczas bardzo szybko stracisz motywację i chęć do ćwiczeń. Gdy będziesz ćwiczyć „na siłę”, nie osiągniesz nigdy tak dobrych rezultatów, jakie możesz uzyskać uprawiając swoją ulubioną dyscyplinę. Zatem podejmując decyzję skup się nie tylko na celu, jaki chcesz osiągnąć (co jest niewątpliwie bardzo ważnym, również decydującym czynnikiem), lecz także na swoich upodobaniach. Zobaczysz, że wówczas o wiele łatwiej jest się zmobilizować i wytrwać w regularnych treningach.


Podziel się:

Wasze komentarze


Informacje / opinie publikowane w komentarzach stanowią subiektywną ocenę użytkownika i nie mogą być traktowane jako porada dotycząca leczenia / stosowania leków . W przypadku wątpliwości prosimy o konsultacje z Farmaceutą Dbam o Zdrowie.

komentarze wspierane przez Disqus