Ćwiczenia mięśni Kegla - jakie są ich zalety?

Mięśnie Kegla to mięśnie wchodzące w skład dna miednicy. Jeśli ćwiczysz je regularnie, to możesz mieć pewność, że później niż rówieśnicy doświadczysz bólów dolnego odcinka kręgosłupa.

Co więcej, kobiety, które wzmacniają je w okresie ciąży, mają mniejsze problemy z nietrzymaniem moczu, utrzymaniem rozwijającego się płodu (mięśnie te unoszą macicę), a także z samym porodem. Kobiety chwalą sobie również fakt, iż po okresie połogu, ich sprawność seksualna ulega szybkiej poprawie. Niemałe znaczenie ma również to, iż ćwiczenia tej grupy mięśni wzmacniają znacznie doznania seksualne u obu partnerów.

Na ćwiczenia mięśni Kegla powinny zdecydować się również panie, które borykają się na co dzień z problemem nietrzymania moczu lub zaparciami.


Podziel się:


Wasze komentarze


Informacje / opinie publikowane w komentarzach stanowią subiektywną ocenę użytkownika i nie mogą być traktowane jako porada dotycząca leczenia / stosowania leków . W przypadku wątpliwości prosimy o konsultacje z Farmaceutą Dbam o Zdrowie.

komentarze wspierane przez Disqus