Najczęściej wybierane marki w kategorii: Zespół jelita drażliwego
Darmowa dostawa przez Paczkomat® InPost dla zamówień od 19zł!
Najczęściej wybierane marki w kategorii: Zespół jelita drażliwego
Dolegliwości w dolnej części brzucha, biegunki lub zaparcia, uczucie pełności i niecałkowitego wypróżnienia, obecność śluzu w stolcu — z takimi objawami zmagają się osoby cierpiące na zespół jelita drażliwego. Leki bez recepty stosuje się głównie po to, aby się uporać z nieprzyjemnymi dolegliwościami. Częstym wyborem kobiet i mężczyzn cierpiących na IBS są też suplementy diety, zwłaszcza probiotyki na zespół jelita drażliwego.
Przed podjęciem decyzji, co na zespół jelita drażliwego, warto poznać podstawowe kategorie produktów na IBS.
Preparaty i tabletki na zespół jelita drażliwego zawierają najczęściej składniki takie jak:
W ofercie znajdują się preparaty w różnych postaciach — zarówno kapsułki i tabletki na zespół jelita drażliwego, jak i krople, płyn czy zawiesina.
Zaburzenia mikrobioty jelitowej uważa się za potencjalny czynnik rozwoju zespołu jelita wrażliwego. To właśnie dlatego zdaniem wielu osób probiotyki przy IBS odgrywają aż tak istotną rolę. Pomagają one odbudować korzystną mikroflorę w układzie pokarmowym i sprzyjają utrzymaniu jej właściwego składu. Mają zazwyczaj postać kapsułek, w których znajdują się żywe kultury bakterii.
Zadzwoń do nas jeśli potrzebujesz porady farmaceuty.
Jesteśmy dla Ciebie czynni całą dobę, 7 dni w tygodniu, bezpłatnie.
Darmowa dostawa do Apteki
Bezpłatna Infolinia dla Pacjentów.
Weryfikacja interakcji leków.
Encyklopedia leków i ziół
Porady na czacie z Farmaceutą.
Polityka prywatności cookie
W momencie odwiedzenia przez Użytkownika Portalu, gromadzone są pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) czyli małe pliki tekstowe, zawierające niewielkie ilości informacji, które pobierane są podczas odwiedzania Portalu i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika.
Pliki cookies są powszechnie stosowane w celu usprawnienia działania witryn internetowych, umożliwiają nam zapewnienie kluczowych funkcji serwisu, zwiększenie jego bezpieczeństwa, ciągłe doskonalenie, personalizację zgodnie z Twoimi preferencjami oraz wyświetlanie treści i reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań.
Zgoda na pliki cookies jest dobrowolna i można ją wycofać w dowolnym momencie z poziomu strony "Ustawienia Cookie".
Administratorem danych osobowych Klientów, gromadzonych za pośrednictwem strony www.doz.pl, jest DOZ.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, a w niektórych przypadkach nasi Partnerzy. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Więcej informacji o korzystaniu przez nas z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w Polityce prywatności.
Twoja prywatność
Na podstawie niżej wymienionych celów przetwarzania Twoich danych, możesz skonfigurować ustawienia prywatności i określić w jaki sposób chcesz, aby Twoje dane były używane w oparciu o poniższe cele.
Poniżej opisujemy cele i funkcje przetwarzania Twoich danych.
Niezbędne 2
Niezbędne pliki cookies, których wykorzystanie jest niezbędne do umożliwienia realizacji podstawowych funkcji, takich jak sprawne poruszanie się po witrynie internetowej, czy dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny internetowej. Bez tych plików cookies Portal może nie działać prawidłowo.
Analityczne 2
Analityczne pliki cookies umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt oraz źródeł ruchu występujących na naszym Portalu. Pomagają ustalić Administratorowi, jak Użytkownik porusza się po Portalu. Dzięki tym danym Administrator może analizować statystyki oraz raporty dotyczące funkcjonowania Portalu oraz poprawiać jej wydajność.
Marketing i reklama 8
Te pliki cookies pozwalają na odpowiednie dostosowanie treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika, nie tylko na naszym Portalu, ale także poza nią. Reklamowe pliki cookies mogą być instalowane za pośrednictwem Portalu, również przez podmioty współpracujące z Administratorem. Na podstawie informacji z tych plików cookies oraz aktywności w innych witrynach internetowych, budowany jest profil zainteresowań Użytkownika. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych Użytkowników.