REGULAMIN KODÓW RABATOWYCH – „KODY NA START”

§1. DEFINICJE
1. Akcja – organizowana przez Organizatora akcja pod nazwą „Kody na start” prowadzona w Portalu i w Aplikacji.
2. Aplikacja - aplikacja mobilna DOZ.pl, której dostawcą jest Organizator.
3. Kod – elektroniczny kod rabatowy uprawniający do jednorazowego rabatu o wartości 10 zł i jednorazowej darmowej dostawy od firmy DHL, GLS lub InPost przy zamówieniu w Aplikacji, na warunkach określonych w Regulaminie, przyznawany osobom fizycznym, które w dniach 4.08–15.10.2025: a) zarejestrowały się w Portalu (w tym poprzez Aplikację), b) wyraziły zgodę marketingową, c) przekazały przynajmniej jeden głos w Plebiscycie.
4. Organizator – DOZ.PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi, ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000301254, NIP 5372492924, o kapitale zakładowym wynoszącym 18 725 000,00 zł.
5. Plebiscyt - Plebiscyt Znakomitość Roku DOZ.pl 2025 organizowany przez Organizatora, odbywający się m.in. na stronie www.doz.pl/plebiscyt.
6. Portal– portal internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.doz.pl.
7. Regulamin – niniejszy regulamin.
8. Sprzedawca – DOZ Spółka Akcyjna Direct spółka komandytowa z siedzibą w Łodzi, 94-406 Łódź, ul. Kinga C. Gillette 11, NIP: 8271807718, nr REGON: 730374132, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000529517. Sprzedawca jest oznaczony w koszyku w Aplikacji jako „Sklep wysyłkowy / DOZ Direct”.
9. Uczestnik – osoba fizyczna, która spełniła warunki określone w §4 ust. 3 Regulaminu.

§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady uczestnictwa w Akcji, sposób realizacji Kodów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
2. Przystąpienie do Akcji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
3. Organizator jest administratorem danych osobowych Uczestników Akcji.
 

§3. CZAS TRWANIA AKCJI
Akcja trwa od dnia 4.08.2025 r. do dnia 15.10.2025 r. lub do wyczerpania puli dostępnych Kodów, o której mowa w § 4 ust. 7 poniżej. Kody można realizować do dnia 15.12.2025 r. (decydująca jest data złożenia zamówienia).

§4. WARUNKI AKCJI
1. Akcja polega na przyznaniu Kodu Uczestnikom po spełnieniu warunków wskazanych w ust. 3 poniżej.
2. Kod uprawnia do skorzystania z jednorazowego rabatu w wysokości 10 zł i jednorazowej darmowej dostawy od firmy DHL, GLS lub InPost przy zamówieniu o wartości co najmniej 29 zł brutto, złożonym wyłącznie w Aplikacji od Sprzedawcy oznaczonego w koszyku jako „Sklep wysyłkowy / DOZ Direct” z wybraną dostawą DHL, GLS lub InPost. Powyższy rabat i darmowa dostawa muszą być wykorzystane podczas jednego zamówienia.
3. Kod otrzymają wyłącznie osoby fizyczne, które w okresie 4.08–15.10.2025:
a) zarejestrowały konto użytkownika w Portalu (w tym poprzez Aplikację),
b) wyraziły zgodę marketingową,
c) przekazały co najmniej jeden głos w Plebiscycie.
4. Z Kodu nie można skorzystać, jeśli zamówienie zawiera:
o produkty oferowane łącznie w zestawach,
o produkt leczniczy,
o wyrób medyczny,
o preparat do początkowego żywienia niemowląt,
o przedmiot służący do karmienia niemowląt,
o produkt podlegający refundacji ze środków publicznych,
5. Kod nie może być wykorzystany przy zamówieniu z następującymi formami dostawy widocznymi w koszyku: Odbiór w DOZ Apteka; Dostawa z Apteka wysyłkowa / Medeor.
6. Kod nie łączy się z innymi akcjami, promocjami, kodami rabatowymi, chyba że ich zasady stanowią inaczej
7. Liczba Kodów jest ograniczona i wynosi 50 000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy).

§5. REKLAMACJE
1. Reklamacje związane z Akcją można zgłaszać na adres e-mail pomoc@doz.pl lub pocztą na adres DOZ.PL sp. z o.o., ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź z dopiskiem: „Kody na start”. Osoby niemogące złożyć reklamacji w ww. sposób mogą jej dokonać telefonicznie pod nr 800 110 110.
2. Reklamacja powinna zawierać opis zdarzenia.
3. Organizator rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
4. Osoba składająca reklamację zostanie powiadomiona o rozpatrzeniu reklamacji przez Organizatora w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej na adres, z którego Organizator otrzymał reklamację lub w inny sposób wskazany przez ww. osobę.

§6. DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest DOZ.PL sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Kinga C. Gillette 11, 94-406 Łódź, KRS 0000301254. Kontakt: pomoc@doz.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@doz.pl.
3. Wszelkie informacje nt. przetwarzania danych osobowych dostępne są na: https://www.doz.pl/info/polityka_prywatnosci.

§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin obowiązuje od dnia rozpoczęcia do końca trwania Akcji lub jej odwołania. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie lub odwołania Akcji w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Organizatora, w tym zdarzeń siły wyższej, realizacja Akcji zgodnie z postanowieniami Regulaminu będzie niemożliwa. Powyższe decyzje Organizatora będą dokonywane w miarę możliwości z odpowiednim wyprzedzeniem (min. 2- dniowym) i publikowane w Aplikacji oraz na Portalu. Zmiana Regulaminu lub odwołanie Akcji nie wpływają na prawa i obowiązki Uczestników, którzy spełnili jej warunki przed odwołaniem lub zmianą Regulaminu, jak i ich nie dotyczą.
2. Regulamin dostępny jest na: www.doz.pl/regulaminy.
3. W zakresie funkcjonowania Aplikacji i Portalu zastosowanie ma regulamin Doz.pl dostępny w Aplikacji i na www.doz.pl/regulaminy. W zakresie Plebiscytu zastosowanie ma regulamin dostępny w Aplikacji i na www.doz.pl/regulaminy. W przypadku rozbieżności pomiędzy powyższymi regulaminami, a niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają postanowienia niniejszego Regulaminu.
4. Z zastrzeżeniem ust. 3 powyżej wszelkie kwestie nieprzewidziane Regulaminem regulują przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. Wybór prawa polskiego nie pozbawia jednakże konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru, tj. prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub zawodową w państwie, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w zakres tej działalności.

Porozmawiaj z farmaceutą
Infolinia: 800 110 110

Zadzwoń do nas jeśli potrzebujesz porady farmaceuty.
Jesteśmy dla Ciebie czynni całą dobę, 7 dni w tygodniu, bezpłatnie.

Pobierz aplikację mobilną Pobierz aplikację mobilną Doz.pl

Ikona przypomnienie o zażyciu leku.
Zdarza Ci się ominąć dawkę leku?

Zainstaluj aplikację. Stwórz apteczkę. Przypomnimy Ci kiedy wziąć lek.

Dostępna w Aplikacja google play Aplikacja appstore
Dlaczego DOZ.pl
Niższe koszta leczenia

Darmowa dostawa do Apteki
Bezpłatna Infolinia dla Pacjentów.

ikona niższe koszty leczenia
Bezpieczeństwo

Weryfikacja interakcji leków.
Encyklopedia leków i ziół

Ikona encklopedia leków i ziół
Wsparcie w leczeniu

Porady na czacie z Farmaceutą.

Ikona porady na czacie z farmaceutą
Newsletter

Bądź na bieżąco z DOZ.pl