Sposób na bolące nadgarstki

Wiele osób podczas ćwiczeń w podporze na dłoniach skarży się na ból nadgarstków. Jeżeli tak się dzieje, nie trzeba od razu rezygnować z tych ćwiczeń. Czasem wystarczy zastosować się do poniższych wskazówek:

  • Nie podpieraj się płasko na dłoniach – rozstaw palce szeroko, unieś środek dłoni tak, żeby znalazła się pod nim wolna przestrzeń. Wyobraź sobie, że pod dłonią masz małe, przepiórcze jajko i nie możesz go zgnieść.
  • Spróbuj oprzeć dłonie tylko na opuszkach palców – ćwiczenie w takim ułożeniu chroni nadgarstki, a dodatkowo wzmacnia mięśnie palców i dłoni.
  •  Innym rozwiązaniem jest podpór na piąstkach. Uwaga na kostki! Jeżeli odczuwasz dyskomfort, zadbaj o to, żeby opierać się na miękkiej macie do ćwiczeń.

Jeśli wszystkie powyższe sposoby zawiodą, spróbuj zmodyfikować ćwiczenia tak, żeby podeprzeć się na przedramionach


Podziel się:

Wasze komentarze


Informacje / opinie publikowane w komentarzach stanowią subiektywną ocenę użytkownika i nie mogą być traktowane jako porada dotycząca leczenia / stosowania leków . W przypadku wątpliwości prosimy o konsultacje z Farmaceutą Dbam o Zdrowie.

komentarze wspierane przez Disqus