Jakie mięśnie ciała ćwiczą przy steperze skośnym? Czy 40 minut dziennie trzy razy w tygodniu wystarczy aby schudnąć?

Podczas ćwiczeń na steperze skośnym angażowane są wszystkie duże grupy mięśniowe nóg: zginacze i prostowniki ud, przywodziciele i odwodziciele, pośladki a także łydki. Oprócz tego angażowane są mięśnie tułowia, w tym mięśnie skośne brzucha. Jeżeli steper posiada ruchome rączki, ćwiczą także ramiona, mięśnie grzbietu i klatki piersiowej. Podczas ćwiczeń, spalanie tkanki tłuszczowej zaczyna się po ok. 20 minutach, zatem 40 minut będzie wystarczające do redukcji wagi. Z czasem może Pani starać się wydłużać ten czas do 50-60 minut, w miarę poprawy kondycji. Tkankę tłuszczową tracimy z całego ciała.


Podziel się:


Wasze komentarze


Informacje / opinie publikowane w komentarzach stanowią subiektywną ocenę użytkownika i nie mogą być traktowane jako porada dotycząca leczenia / stosowania leków . W przypadku wątpliwości prosimy o konsultacje z Farmaceutą Dbam o Zdrowie.

komentarze wspierane przez Disqus