Zgubiłam 5 kg, chcę schudnąć jeszcze 20 kg. Ważę 95 kg przy 166 cm wzrostu. Co mi Pani poradzi?

Nie wspomniała pani, jaką aktywność pani stosuje, ile razy w tygodniu i przez jaki czas. Na tę chwilę mogę jedynie ogólnie zalecić ćwiczenia minimum 2-3 razy w tygodniu, przez co najmniej godzinę. Ćwiczenia ukierunkowane na redukcję tkanki tłuszczowej powinny trwać więcej niż 20 minut, gdyż dopiero wtedy zaczyna się spalanie tkanki tłuszczowej. Warto też zastosować ćwiczenia wzmacniające mięśnie - ćwiczenia z ciężarkami albo na przyrządach w siłowni. Pozwoli to ujędrnić poszczególne partie ciała oraz zwiększyć ilość masy mięśniowej, a im więcej mięśni, tym więcej kalorii jest spalanych każdego dnia. Dieta jest także bardzo ważnym elementem. Należy jeść często, ale małymi porcjami. Proszę też pamiętać, żeby pić dużo płynów (ale nie słodzonych). Najlepiej, jeżeli będzie to woda niegazowana.


Podziel się:

Wasze komentarze


Informacje / opinie publikowane w komentarzach stanowią subiektywną ocenę użytkownika i nie mogą być traktowane jako porada dotycząca leczenia / stosowania leków . W przypadku wątpliwości prosimy o konsultacje z Farmaceutą Dbam o Zdrowie.

komentarze wspierane przez Disqus