Wzmocnij brzuch w kilka sekund

O tym, jak ważne są mięśnie brzucha w organizmie, chyba nikomu nie trzeba przypominać. Nie tylko utrzymują odpowiednie ciśnienie w jamie brzusznej, ale też uczestniczą w oddychaniu, a wraz z mięśniami grzbietu stanowią podporę dla jednego w ważniejszych narządów naszego ciała – kręgosłupa.

Poza tym płaski, umięśniony brzuch, jest bardzo atrakcyjny zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Prezentujemy prosty sposób, jak wykonując codzienne, proste czynności, poprawić jego kondycję i wygląd.

Na początek weź głęboki wdech. Następnie napinaj mocno mięśnie brzucha, jednocześnie powoli wypuszczając powietrze z płuc. Staraj się robić to przez zaciśnięte usta, aby troszkę utrudnić sobie pracę oraz aby wydech był jak najdłuższy. Mięśnie brzucha będą musiały się dodatkowo napiąć, aby wypchnąć powietrze przez zaciśnięte usta. Całość powinna zająć ok. 5-10 sekund. W trakcie wydechu mięśnie powinny napinać się coraz mocniej, zbliżając się w kierunku kręgosłupa.

Ćwiczenie to możesz wykonywać w każdej chwili, np. myjąc zęby lub zmywając naczynia. Najlepiej będzie, jeśli wykonasz je przed lustrem. Wówczas możesz obserwować napinające się mięśnie. Takie ćwiczenie wykonywał regularnie Bruce Lee – być może to zmotywuje cię do wprowadzenia go do codziennych rytuałów.


Podziel się:

Wasze komentarze


Informacje / opinie publikowane w komentarzach stanowią subiektywną ocenę użytkownika i nie mogą być traktowane jako porada dotycząca leczenia / stosowania leków . W przypadku wątpliwości prosimy o konsultacje z Farmaceutą Dbam o Zdrowie.

komentarze wspierane przez Disqus