Najczęściej
wybierane marki w kategorii: Kąpiel dziecka
Skóra małych dzieci jest znacznie bardziej wrażliwa niż ta osoby dorosłej i z tego powodu wymaga delikatnej i bardzo troskliwej pielęgnacji. Rodzice sięgają najczęściej po specjalne kosmetyki do kąpieli dla dziecka i niemowlaka. To preparaty, które zawierają łagodne składniki, bezpieczne także dla skóry podatnej na podrażnienia czy wysuszenie.
Co do kąpieli niemowlaka i małego dziecka?
Gama produktów do kąpieli dziecka i niemowlęcia jest szeroka. Znajdują się w niej preparaty o zróżnicowanych formułach oraz składach. Można wśród nich wymienić:
żele do mycia ciała dla niemowląt i dzieci – to bardzo często produkty tzw. 2 w 1 lub 3 w 1, przeznaczone również do oczyszczania skóry głowy oraz włosów;
kremy myjące dla dzieci i niemowląt – o gęstszej formule, odpowiednie zwłaszcza dla maluchów z atopowym zapaleniem skóry (AZS) czy suchością skóry;
emulsje do kąpieli dla niemowląt i dzieci – płynne i kremowe, bogate w emolienty;
olejki myjące dla dzieci i niemowląt, w tym preparaty pieniące się.
Co zawierają kosmetyki do kąpieli niemowlaka i dziecka?
W składzie kosmetyków do mycia skóry dzieci i niemowląt znajdują się substancje wspierające prawidłowe nawilżenie i natłuszczenie skóry, jej regenerację, a także kojenie ewentualnych podrażnień. Są to m.in.:
Produkty kosmetyczna są hipoalergiczne i zazwyczaj nie zawierają substancji zapachowych ani innych składników, które mogłyby podrażnić wrażliwą skórę.
Wybierając odpowiedni preparat, warto sprawdzić, od którego miesiąca życia jest rekomendowany. Wśród dostępnych kosmetyków są takie, które można stosować już od 1. dnia życia niemowlaka.
W momencie odwiedzenia przez Użytkownika Portalu, gromadzone są pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) czyli małe pliki tekstowe, zawierające niewielkie ilości informacji, które pobierane są podczas odwiedzania Portalu i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika.
Pliki cookies są powszechnie stosowane w celu usprawnienia działania witryn internetowych, umożliwiają nam zapewnienie kluczowych funkcji serwisu, zwiększenie jego bezpieczeństwa, ciągłe doskonalenie, personalizację zgodnie z Twoimi preferencjami oraz wyświetlanie treści i reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań.
Zgoda na pliki cookies jest dobrowolna i można ją wycofać w dowolnym momencie z poziomu strony "Ustawienia Cookie".
Administratorem danych osobowych Klientów, gromadzonych za pośrednictwem strony www.doz.pl, jest DOZ.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, a w niektórych przypadkach nasi Partnerzy. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Więcej informacji o korzystaniu przez nas z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w Polityce prywatności.
Twoja prywatność
Na podstawie niżej wymienionych celów przetwarzania Twoich danych, możesz skonfigurować ustawienia
prywatności i określić w jaki
sposób chcesz, aby Twoje dane były używane w oparciu o poniższe cele.
Poniżej opisujemy cele i funkcje przetwarzania Twoich danych.
Niezbędne 2
Niezbędne pliki cookies, których wykorzystanie jest niezbędne do umożliwienia realizacji podstawowych funkcji, takich jak sprawne poruszanie się po witrynie internetowej, czy dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny internetowej. Bez tych plików cookies Portal może nie działać prawidłowo.
Analityczne pliki cookies umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt oraz źródeł ruchu występujących na naszym Portalu. Pomagają ustalić Administratorowi, jak Użytkownik porusza się po Portalu. Dzięki tym danym Administrator może analizować statystyki oraz raporty dotyczące funkcjonowania Portalu oraz poprawiać jej wydajność.
Te pliki cookies pozwalają na odpowiednie dostosowanie treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika, nie tylko na naszym Portalu, ale także poza nią. Reklamowe pliki cookies mogą być instalowane za pośrednictwem Portalu, również przez podmioty współpracujące z Administratorem. Na podstawie informacji z tych plików cookies oraz aktywności w innych witrynach internetowych, budowany jest profil zainteresowań Użytkownika. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych Użytkowników.