REKLAMACJE

 

JAk wygląda proces reklamacji?

1.  Skontaktuj się z nami drogą elektroniczną pytanie@dozapteka.pl lub telefonicznie 42 888 13 22 lub pocztą na adres Medeor sp. z o.o. Apteka Aptelia, ul. Maratońska 67C, 94-102 Łódź

2.  Reklamowane produkty odeślij bezpłatnie korzystając z usługi Zwrot DHL lub  Szybkie Zwroty Inpost.  Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie 42 888 13 22.i zamówić odbiór przesyłki.

Decyzję w sprawie reklamacji otrzymasz w terminie 14 dni.

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 

Zasady opisane poniżej mają zastosowanie do Ciebie, jeśli jesteś osobą fizyczną, dla której zawarcie umowy (np. sprzedaży) nie jest związane bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową:

 

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać do nas informację tego dotyczącą przed upływem powyższego okresu.

 

JAKICH PRODUKTÓW NIE MOŻNA ZWRÓCIĆ?

 

* Zwrot Aptece produktu leczniczego lub wyrobu medycznego jest możliwy wyłącznie z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.

 

Jeśli masz wątpliwości, czy dany produkt podlega zwrotowi, skontaktuj się z nami mailowo pytanie@dozapteka.pl lub telefonicznie 42 888 13 22.

 

JAK DOKONAĆ ODSTĄPIENIA OD UMOWY?

lub

• pocztą na adres: Medeor sp. z o.o. Apteka Aptelia, ul. Maratońska 67C, 94-102 Łódź

Przesyłkę z produktem możesz nadać bezpłatnie korzystając z usługi Zwrot DHL lub Szybkie Zwroty Inpost. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie 42 888 13 22 i zamówić odbiór przesyłki.

Możesz również przesłać produkt samemu nadając przesyłkę na adres Apteki: Medeor sp. z o.o. Apteka Aptelia, ul. Maratońska 67C, 94-102 Łódź.

Ważne, abyś w każdym przypadku nadał przesyłkę z produktem nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

Jeśli nie skorzystasz z możliwości bezpłatnego przesłania produktu z pkt. 2 powyżej będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym koszty dostarczenia do Ciebie produktu z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Wspomnianego zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłaś/eś się na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności.

Jeżeli nie skorzystasz z możliwości bezpłatnej przesyłki produktu opisanej powyżej w pkt. 2, będziemy mogli wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.  

 

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy możesz znaleźć w Załączniku nr 2 do Regulaminu dostępnym tutaj oraz w Regulaminie dostępnym tutaj.

 

Legalna apteka
Zezwolenie na prowadzenie apteki nr FŁ-VII-4010-519/A/06

wydane przez:
Łódzki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny

Informacja Głównego Inspektora

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie.

Zamnij