PAKIET

Mama i dziecko

Pakiet narzędzi promujących produkty w kategorii “Mama i Dziecko”.
Odpowiednio dobrane narzędzia marketingowe oferują kompleksowe rozwiązania, które zostały zaprojektowane w celu maksymalizacji efektywności i zaangażowania, z naciskiem na jakość. Dedykowane działania zwiększają rozpoznawalność marki, co pomaga w budowaniu silnej pozycji na rynku. Dzięki temu docieramy do nowych użytkowników, poszerzając bazę klientów i zwiększając zasięg.

6
Narzędzi
Komunikacyjnych
Wybieram ten pakiet

PAKIET Mama i dziecko

Narzędzia

Strona Głowna Teaser Standard
Teaser na stronie głównej doz.pl bez opcji dodania produktu do koszyka
7 dni
Kategoria Listing Banner Top
Emisja banera reklamowego na listingu produktowym wskazanych kategorii serwisu doz.pl
7 dni
Pozycjonowanie w wyszukiwarce
Pozycjonowanie do 3 produktów w wyszukiwarce doz.pl do max 5 wybranych fraz
7 dni
Kategoria Listing Pozycjonowanie produktu
Pozycjonowanie do 3 produktów na listingu produktowym wskazanej kategorii doz.pl
7 dni
Sprzedaż Komplementarna
Rekomendacja zakupu produktu do 5 komplementarnych produktów z oferty doz.pl
7 dni
Mailing Ogólny
Wysyłka do bazy użytkowników doz.pl
~1,4 mln

Dostępne pakiety

PAKIET

Tydzień z marką

Twoja marka w centrum uwagi Ten pakiet jest idealnie skonstruowany, jeśli chcesz wyróżnić swoją markę. Media społecznościowe o szerokim zasięgu oraz wysyłka newslettera do bazy ponad 1 miliona użytkowników pomogą zbudować wizerunek Twojej marki na zewnątrz, natomiast banery na stronie głównej w odpowiednich kategoriach skierują użytkowników bezpośrednio do Twoich produktów.

7 Narzędzi komunikacyjnych
Dowiedz się więcej
PAKIET

Pakiet Strefa Okazji

Wypromuj swoją markę dzięki pakietowi narzędzi Strefa Okazji Stwórz unikatową ofertę dla Twoich Klientów. Wpłynie to na zwiększenie widoczności oraz wesprze budowanie lojalności wśród odbiorców.

4 Narzędzi komunikacyjnych
Dowiedz się więcej
PAKIET

Pakiet Standardowy

Mocna ekspozycja marki i produktu Zapewniamy widoczność na całej ścieżce poszukiwań użytkownika w serwisie DOZ.pl. Silne skupienie uwagi na produkcie.

5 Narzędzi komunikacyjnych
Dowiedz się więcej

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.