Mam nadwagę. W jaki sposób pozbyć się tkanki tłuszczowej w okolicy bioder, jakie ćwiczenia zastosować by ujędrnić pośladki, co do tego zażywać. Nadmieniam że jeżdżę na rowerze do pracy, ale to nie daleko. Proszę o pomoc i wskazówki odnośnie ćwiczeń.

Szanowna Pani, jazda na rowerze jest świetnym sposobem na wzmocnienie mięśni nóg oraz ich wyszczuplenie. Jeżeli dystans, jaki pokonuje Pani jadąc do pracy jest zbyt krótki, proponuję wybrać się z domu pół godziny wcześniej niż zwykle i pojechać do pracy okrężną drogą. Ponadto, w celu ujędrnienia pośladków polecam następujące ćwiczenia: 1. Klęk podparty na przedramionach: - unoszenie w górę prostej nogi - unoszenie nogi ugiętej w kolanie pod kątem prostym 3 serie po 12 powtórzeń na każdą stronę 2. W staniu na jednej nodze: - odwodzenie prostej nogi - odwodzenie ugiętej nogi również 3 serie po 12 powtórzeń, następnie zmiana nogi. Do ujędrnienia ud i bioder polecam również przysiady plie: w rozkroku, stopy i kolana skierowane na zewnątrz, uginanie kolan (przysiad), następnie wyprost z zaciśnięciem pośladków. Aby zredukować ilość tkanki tłuszczowej w organizmie najlepiej jest zastosować również ćwiczenia aerobowe (może to być wspomniany wcześniej rower, jogging lub aerobik w klubie fitness). W ćwiczeniach tych należy pamiętać, by utrzymywać tętno na poziomie 65-75% maksymalnego. Redukcję tkanki tłuszczowej mogą wspomagać różne preparaty takie jak preparaty z chromem, CLA lub L-karnityna.

Podziel się: