Moim problemem jest tkanka tłuszczowa w okolicach brzucha, pasa i plecach. Jakie ćwiczenia powinnam wykonywać aby zmniejszyć wymiary w pasie a zwiększyć w biodrach?

Aby ujędrnić i ukształtować biodra, należy się skupić na mięśniach pośladkowych. Można je ćwiczyć w różnoraki sposób: stosując półprzysiady, unoszenie nogi w klęku podpartym - w tył, do boku, przy nodze ugiętej lub wyprostowanej. Żeby efekt był lepszy, można zastosować specjalne obciążniki na nogi, zapinane na rzepy. Ćwiczenia mięśni ramion może Pani wykonać z ciężarkami, lub na specjalnych maszynach na siłowni. Świetne też będą pompki. Do zmniejszenia obwodu pasa niezbędne będą ćwiczenia mięśni brzucha - popularne brzuszki. Same ćwiczenia brzucha mogą nie wystarczyć do pozbycia się tkanki tłuszczowej z jego okolic. Oprócz tego warto zastosować ćwiczenia aerobowe (długotrwały wysiłek z umiarkowaną intensywnością). Są to ćwiczenia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej z całego organizmu, w tym i z brzucha.


Podziel się:


Wasze komentarze


Informacje / opinie publikowane w komentarzach stanowią subiektywną ocenę użytkownika i nie mogą być traktowane jako porada dotycząca leczenia / stosowania leków . W przypadku wątpliwości prosimy o konsultacje z Farmaceutą Dbam o Zdrowie.

komentarze wspierane przez Disqus