KMK KMK
- Oznacz jako nieodpowiednią
- Pokaż historię opinii
Zacina się. Nie widać czy doszło do finalizacji zamówienia. Ciągle na koniec komunikat "Coś poszło nie tak". Dodaje produkty do koszyka i dowiaduję się, że nie mogę ich zamówić. Porażka aplikacji. Poza tym zamówienie jest pakowane w aptece, dlaczego więc nie poinformować klienta, że zamówienie jest gotowe w ciągu godziny jeśli produkty są dostępne na miejscu w aptece.
10 osób uznało tę opinię za przydatną
Klara Heathrow
- Oznacz jako nieodpowiednią
Długi czas realizacji zamówienia, coraz dłuższy, brak dostępnych podstawowych leków, za każdym razem ankieta zadowolenia klienta, w przypadku niezadowolenia można jej opublikować. Ogólnie to dobrze było, ale się skończyło.
16 osób uznało tę opinię za przydatną
Rav Stasio
- Oznacz jako nieodpowiednią
Dno i kilo mułu. Realizacja miała trwać 1,2 dni robocze. Po 3 dniach jest w trakcie dostarczania a po 5 informacja że jest problem z zamówieniem bo brak czegoś tam. Nie polecam. Omijać z daleka.
11 osób uznało tę opinię za przydatną