Kategorie tematyczne
Mleczny plaster na kości
2008-06-12 Źródło: POLSKA The TimesBadania naukowe potwierdziły zbawienne działanie zawartego w mleku wapnia na stan naszych kości. Aby zachować je w dobrej kontycji, zapobiegać ich złamaniom i demineralizacji najlepiej pić 4 szklanki mleka dziennie.
Badania przeprowadził zespół naukowców ze Szpitala Uniwersyteckiego w Zurychu oraz Szkoły Medycznej w Dartmouth.
Picie mleka poprawia stan kości nie tylko dzieci, lecz także dorosłych. Okazuje się jednak, że aby utrzymać efekt ochronny należy regularnie - codziennie pić zalecaną porcję mleka. Picie wspomnianych 4 szklanek mleka dziennie zmniejsza ryzyko ewentualnych złamań, aż o 72%.
Twój koszyk Przechowalnia
Suma: 0 zł
Brak produktów w koszyku.
Aktualności
Parmezan obniża ciśnienie krwi
Serce wyhodowane ze skóry Spożywanie czerwonego mięsa może spowolnić Twój mózg! "Bezpieczna dawka alkoholu" nie istnieje! Rak częściej dotyka osoby chrapiące Zaburzenia erekcji, a choroby serca Propolis spowalnia raka prostaty Europejski Dzień Walki z Otyłością Spożywanie ryb może zmniejszyć ryzyko raka Ludzie preferują lewy profil twarzy
Serce wyhodowane ze skóry Spożywanie czerwonego mięsa może spowolnić Twój mózg! "Bezpieczna dawka alkoholu" nie istnieje! Rak częściej dotyka osoby chrapiące Zaburzenia erekcji, a choroby serca Propolis spowalnia raka prostaty Europejski Dzień Walki z Otyłością Spożywanie ryb może zmniejszyć ryzyko raka Ludzie preferują lewy profil twarzy














