Kategorie tematyczne
Mocne piwo zdrowe jak czerwone wino
2011-11-20 Źródło: dziennik.plPiwo skutecznie wzmacnia serce oraz chroni przed chorobami układu krążenia - informuje "European Journal of Epidemiology".
Badania przeprowadzone przez włoskich badaczy potwierdzają prozdrowotne właściwości mocnego piwa. w dwunastu badaniach wzięło udział 200 tysięcy osób. Analizy wyników eksperymentu potwierdziły, że wypijanie dwóch piw dziennie przez mężczyzn i jednego przez kobiety wzmacnia serce.
Okazało się, że wielbiciele piwa są aż o jedną trzecią mniej narażeni na wystąpienie chorób układu krążenia w porównaniu z rówieśnikami-abstynentami. Tym samy naukowcy wykazali, że piwo działa równie korzystnie na serce jak czerwone wino.
Twój koszyk Przechowalnia
Suma: 0 zł
Brak produktów w koszyku.
Nasi Farmaceuci polecają
Aktualności
Parmezan obniża ciśnienie krwi
Serce wyhodowane ze skóry Spożywanie czerwonego mięsa może spowolnić Twój mózg! "Bezpieczna dawka alkoholu" nie istnieje! Rak częściej dotyka osoby chrapiące Zaburzenia erekcji, a choroby serca Propolis spowalnia raka prostaty Europejski Dzień Walki z Otyłością Spożywanie ryb może zmniejszyć ryzyko raka Ludzie preferują lewy profil twarzy
Serce wyhodowane ze skóry Spożywanie czerwonego mięsa może spowolnić Twój mózg! "Bezpieczna dawka alkoholu" nie istnieje! Rak częściej dotyka osoby chrapiące Zaburzenia erekcji, a choroby serca Propolis spowalnia raka prostaty Europejski Dzień Walki z Otyłością Spożywanie ryb może zmniejszyć ryzyko raka Ludzie preferują lewy profil twarzy














